Datorbutiken.com, returer.

Permalänk

Datorbutiken.com, returer.

Hej.

Nu är det så att jag skickat in min dator till datorbutiken.com c.a 2 månader sen är det nu tror jag. Den hade varit där inne c.a 3 veckor när jag skickade ett mail till supporten hos dem och frågade vad de gör med den, ifall det ens händer något med min dator att den inte bara står och samlar damm. Svaret jag fick var:

Hej

Den står just nu i kö för behandling, kön är några veckor lång.

Jaha tänkte jag får väll bara ta att vänta- Vips så är de i konkurs utan förvarning eller något meddelande. Nyhetsbrevet kom fortfarande in som vanligt SAMMA dag som de gick i konkurs. Har nu strulat länge med telefonsamtal till konkursförvaltaren på hamilton som är näst intill omöjlig att få tag på. Sen stod det till slut att om man vill ha sin vara inne för reparation returnerad- så skall man skicka in ett mail på bekräftelse att man löser ut varan i postförskott. Så jag gjorde så klart det men ingen har inte fått någon feedback eller uppdatering om situationen sen dess.

Flera telefonsamtal. Fick slutligen tag på personen och när jag ställde frågan om de har skickat iväg min dator ännu fick jag svaret: "Vi har problem med att hitta varor i butiken att returnera." eller något liknande och att vi ska lugna ner oss några dagar samt att det skickat ut några varor etc.

Är det någon som är i samma sits som jag som fått tillbaka / inte fått tillbaka sin dator? Har ni någon aning om man kan få någon sorts ersättning eller liknande på något sätt för att detta börjar gå lite för långt, jag hänger efter i studierna eftersom jag inte har tillgång till en dator när jag är hemma.

Tack för era svar.

PS. Ni är nog lika trötta på att höra om allt tjafs med datorbutiken som jag är men detta börjar bli riktigt irriterande från mitt håll. Tack för tålamod.

Permalänk
Medlem

Aj.....

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=879...
Försök få tag på denna person, han skrev i tråden för ett tag sedan ung så här " Hjälp mig att hjälpa er medans jag ännu kan"
http://www.sweclockers.com/profil/?id=527

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk

Tack för tipset, skall försöka komma i kontakt med honom