Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0rk
Är inte heller överdrivet förtjust att spendera någon tid med min familj överhuvudtaget.... så den biten går bort också.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

500kr av jobbet i biopengar
Hugo Boss Deostick + en kärleksdikt från älsklingen min
Skjorta med tillhörande slips som jag inte kommer använda, kanske slipsen
Två t-shirtar
Chockladask

Julklapp till mig själv vart ett svart Nintendo Wii + Mario Galaxy och en extra fjärr med nunchuck och motionplus.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murkaz
Om man bara värderar det man får så kan jag tänka mig julen inte är något vidare...

Ja, det finns ju god mat att äta på julen också, den kan man njuta av

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Rakapparat (en sån där med nivea-mojs i), Forza Motorsport, Morgonrock.
Blev inte så mycket i år, men fick iofs förra och förrförra året nästan dubbelt så mycket som mina bröder.

Sen blev det ju ett Wii till familjen också, med new mario bros och mariokart.
New Super Mario Bros är nog det roligaste spel man kan spela om man är 4 pers, seriöst.