Permalänk

FC2 problem!!!!!

jag håller på att slå sönder något av ilska just nu! Jag vill spela Far Cry2 i fullskärm men spelet vill bara startas i windowed mode...då läste jag runt lite och såg att man kan trycka alt+enter och det fungerar. En stund...sen stänger spelet av sig. Mina specs ser ni i mitt citat...tacksam för snabb hjälp

MVH Ludde, God Jul!!

Permalänk
Medlem

Att ett program går ur helskärmsläge beror oftast på att ett annat program i bakgrunden.

Permalänk
Medlem

ta bort gamer profilen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PhippeH
ta bort gamer profilen

Vad menar du med det?

// Ludde

Permalänk
Medlem

har du vista går du in på din användare alltså C:\Users\"användare"\Documents\My Games\Far Cry 2

så tar du bort gamerprofile, funkar för mig men du måste dock ställa om alla inställningar efter varje gång.. och se upp så du inte tar bort saved games ;P

Permalänk
Avstängd

startar du spelet i admin mode ??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PhippeH
har du vista går du in på din användare alltså C:\Users\"användare"\Documents\My Games\Far Cry 2

så tar du bort gamerprofile, funkar för mig men du måste dock ställa om alla inställningar efter varje gång.. och se upp så du inte tar bort saved games ;P

Tack, nu fungerar det!

Permalänk
Medlem

Tack för tråden har råkat ut för samma problem. tack tack.

Permalänk
Medlem

Brukar vara så att dx10 spel startas i windowed mode också, har du dx10 på?

Permalänk
Medlem

Annars öpnar du den filen istället och söker i notepad efter Fullscreen så borde det komma upp Fullscreen=0 ändrar du bara det till 1

Permalänk
Medlem

Funkade inte Alt+Enter i FC2?