Mellandagsreor 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
http://www.quesabesde.com/camaras-digitales/camaras/benq-dc-t...

Hoppas länken fungerar, bilda dig en uppfattning av bilder tagna med kameran ifråga

Tack för länken! Jag tyckte också att det såg riktigt bra ut! Nu är jag säker på att jag inte kommer bli besviken (hur man nu skulle kunna bli det av en så här billig kamera)!

Hmm... Upptäckte nyss att det finns en tråd om just den här kameran... Jag kanske borde posta länken där också...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bulan880
det ser ju riktigt bra ut!

Snarare så att det ser OK ut för 500 kr. Det är väl rätt normala bilder för en 800-1000 kronors kamera.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
http://www.quesabesde.com/camaras-digitales/camaras/benq-dc-t...

Hoppas länken fungerar, bilda dig en uppfattning av bilder tagna med kameran ifråga

Tack för länken. Det blir en bra kamera till frugan.

Visa signatur

When in panic, when in doubt, run in circles, scream and shout.
*HP nx9420*C905*Div. Sunkdatorer*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
http://www.quesabesde.com/camaras-digitales/camaras/benq-dc-t...

Hoppas länken fungerar, bilda dig en uppfattning av bilder tagna med kameran ifråga

Som den uppmärksamme ser så är det olika inställningar på alla bilder, jag tycket det var lite blurrigt på vissa 1st, men det är ju alla iso-lägen och digital zoom mm..

Permalänk

Bra att man tittade i denna tråd.
Beställt som många andra Guitar Hero III: Legends of Rock (Game + 2 Wireless Guitars) till min konsoll (som är Wii)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weezer
Som den uppmärksamme ser så är det olika inställningar på alla bilder, jag tycket det var lite blurrigt på vissa 1st, men det är ju alla iso-lägen och digital zoom mm..

Ja den med digitalzoom är faktiskt för jävlig
Men digitalzoom är ett stort nejnej oavsett kamera

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Holiday sale på Steam, 10-90% rabatt på allt.

http://store.steampowered.com/holidaysale

Priserna i € är visserligen en nackdel, men om ni känner någon i USA så kan ni be dem köpa spelen och gifta dem åt er så blir det betydligt billigare.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem

Ska man köpa en D40 från elgiganten?

Eller kanske spara till 4,5 och köpa en D60?

Hade tänkt köpa en systemkamera, har inte haft någon förr.
Har ~3k atm, lär sälja lite saker så får jag ihop lite mer

Permalänk
Medlem

Juldagen 25 December - 5% rabatt
Annandagen 26 December - 6% rabatt
Lördag 27 December - 7% rabatt
Söndag 28 December - 8% rabatt
Måndag 29 december - 9% rabatt
Tisdag 30 december - 10% rabatt
Nyårsafton 31 December - 12% rabatt

http://www.dvdmarknaden.com/holidaysale.php

Hoppas att det funkar för alla, annars är det bara att registrera sig!

Citat:

Prisexempel:
DVD+R 16x - 1,49 kr/st
DVD-RW - 5,02 kr/st
DVD Lightscribe - 3,83 kr/st

Dual Layer 8x 8,5 GB - 4,93 kr/st
Blu-ray - 60 kr
HD DVD - 97 kr
CD-R 52x - 1,21 kr/st
CD-RW - 3,24 kr/st
CD Lightscribe - 3,01 kr/st

Fodral - 1,50 kr/st
Mjuka fodral - 19 öre/st
Mjuka väskor - 13,90 kr

Fotopapper - 39 öre/st
Bläckpatroner - 14,78 kr
Lasertoner - 213 kr

USB-minne 1 GB - 55 kr
Minneskort SD 1 GB - 68 kr
RAM-minne 1 GB - 187 kr
Batterier - 3,89 kr/st

DVD-brännare 20x - 203 kr
Möss - 46 kr
Nätverkskort - 60 kr
Webcam - 105 kr
MP3-spelare 1 GB - 135 kr

...och mycket mer!

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk

Funderar på att köpa en http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-... imorgon..

Något att ha?

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZoDeR
http://www.dustinhome.se/pd_5010132220.aspx

Skapligt billigt

Mahahahaha! Jag fick mitt för 595:- när komplett hade kampanj!

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem

Köpte XFX GeForce GTX 280 från Dustin och ett Corsair 650W

Permalänk
Medlem

Själv har jag också beställt den 21/12 guitar hero III + 2 guitars för 499kr från CDON.se men status verkar ej röra sig någon stans, hoppas man får sakerna.

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damir2d
Själv har jag också beställt den 21/12 guitar hero III + 2 guitars för 499kr från CDON.se men status verkar ej röra sig någon stans, hoppas man får sakerna.

Beställde lite saker från CDON innan jul och hade samma sak själv, statusen rörde sig inte. Så vitt jag kommer ihåg var det inget på hemsidan som hade uppdaterats innan jag fått avin om att prylarna fanns på posten kom.

Permalänk

Finns det ingen julrea på moderkort och grafikkort? Verkar som det bara är skärmar, spel, böcker och kameror.

Permalänk
Medlem

Lite "kladdiga" bilder med den där Benq kamerna, har med beställt en, men en klockren affär för 500 kr.

damir2d: posten börjar jobba igen nästa vecka.

Permalänk
Medlem

Jag slog till på den externa Lacie 750gb som dustin hade för 795kr. Min andra externa är fylld till bredden nuförtiden och behöver avlastning.
Dock så fanns ej denna vara i lager redan från starten av rean men den dyker väl upp så småningom. Jag har iaf inte betalt ännu.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Jag slog till på den externa Lacie 750gb som dustin hade för 795kr. Min andra externa är fylld till bredden nuförtiden och behöver avlastning.
Dock så fanns ej denna vara i lager redan från starten av rean men den dyker väl upp så småningom. Jag har iaf inte betalt ännu.

Annars har ju CDON den fraktfritt för 799 kr och de verkar ha den i lager:

CDON

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Jag handlar faktiskt hellre av Dustin och det är ingen direkt panik.

Sen gillar jag inte CDON, 299kr för att importera en skiva som man kan få för 120kr på play.com är ju ren bullshit.
Jag mailade och frågade varför den kostade så mycket. Fick som svar att den var ovanlig och inte tillverkades längre vilket visade sig vara ren BS. Köpte givetvis inte den på cdon, men jag gillar verkligen inte när dem ljuger så.
Och det ledde ju till att jag nu inte ens överväger att beställa en rea-produkt som finns på lager där.
Kundvård FTW!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Å där var paketet från rean på posten, najs att de jobbar en söndag..

Permalänk
Medlem

Va inte den där Benq-kameran slutsåld?

Jag kunde iaf beställa en nu så det kan ju va ett tips för dom som fortfarande vill ha en.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Funz
Va inte den där Benq-kameran slutsåld?

Jag kunde iaf beställa en nu så det kan ju va ett tips för dom som fortfarande vill ha en.

Ja, titta...
Den går att köpa nu, men den är inte i lager... Men de kanske får in fler? Förr stod det ju att den hade utgått också...

Permalänk
Medlem

Beställde en!
Tack Greensea

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LaAmig0s
Beställde en!
Tack Greensea

Tacka inte mig, tacka Funz... Det var ju han/hon som upptäckte det...

Permalänk
Avstängd

beställde också en men de står att dem inte har den i laget?

Permalänk
Medlem

488kr! löjligt billigt!

Permalänk
Avstängd

någon som vet vrf man kan beställa den men den är inte i lager?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av able
någon som vet vrf man kan beställa den men den är inte i lager?

Hmm... De kanske får in den igen?

Permalänk
Avstängd

hoppas det:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av able
hoppas det:D

Det verkar som om alla produkter som tidigare var slutsålda och hade utgått går att köpa igen... Popcorn Hour går också att lägga till i kundvagnen iaf... Hmm...
http://www.dustinhome.se/pd_5010205600.aspx