Vad Fick Ni För Julklapp Av Dustin Home...?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Fick svar från Dustin nu!

Dom skrev att dom kommer att fakturera folk som har flera konton på samma namn och adress för alla julklappar utöver den första beställda julklapp. Eftersom det uppenbarats att endel har flera konton och de hade bestämt en gräns om 1 julklapp er person.

Har man brutit mot regel 1 klapp per person får man skylla sig själv att man klantat till det för sig.

och du kan suga min röv, skönt att du inte fick nåt och försöker skärmma andra..snorunge

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
Patrik91uk, du är ju rena rama trollet, det tar inte 20min att infoga en bild.

Nej men det tar tid att skriva ihop o snygga till ett falskt mail

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem

Har väldigt svårt att tro att Dustin skulle fakturera i efterhand.

Hur sätter de beloppet som ska faktureras på saker de har fått gratis?

Finns det ens stöd i någon form av lag för att göra detta? Fakturera något som har "sålts" gratis. Tror knappast det. För att kunna fakturera måste det finnas någon form av giltig överrenskommelse. Frakt = 0, pris = 0, dvs det finns inget man kan fakturera. Möjligtvis kan man kanske polisanmäla för bedrägeri, men det är jag högst tveksam till.

Snarare tror jag DH kommer att ta sig en funderare om det ens blir några framtida julklappar för några kunder p.g.a allt fuskande.

Permalänk
Medlem

Han har nog bara problem att länka.

Permalänk
Avstängd

Han är nog ledsen för att han inte fick nåt, haha!

Permalänk
Medlem

Kan det vara detta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Kan det vara detta?

Ja. Där har vi bildbeviset. Vem som helst ser väl att det där är äkta?

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag är mäkta imponerad av Dustinhome hittils det var ju inga billiga klappar de delat ut precis om nu inte alla som postat bilder ljuger?

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Eftersom ni inte har kunnat hålla er till topic låses tråden.

Fortssättning här: http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Minsta lilla offtopic-inlägg i den tråden leder till varning.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||