NVIDIA GeForce 9600M GT - 512 MB

Permalänk
Medlem

NVIDIA GeForce 9600M GT - 512 MB

Tjenare alla data kunniga jag har en lite fråga, är detta grafikkort bra? " NVIDIA GeForce 9600M GT - 512 MB " den sitter nämligen i en laptop och så undrar jag vilka spel den klarar . tacksam för svar

Mvh Alpus ( danne )

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Re: NVIDIA GeForce 9600M GT - 512 MB

Citat:

Compared to desktop graphics cards, the 9600M GT is similar to the GeForce 9500GT (which also descends from the G96 core). The desktop CPU 9600 GT has a 256 bit memory bus and is therefore much faster.

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-9600M-GT.9449.0.h...

Inte direkt någon Crysis-dödare...

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk

jag har en acer aspire 8930g som har en 9600 gt och det fungerar bara bra på spel som CoD4 och far cry 2

Visa signatur

"Ill create a GUI interface using visual basic to track the killers IP address"CSI

Permalänk
Medlem

Jag har ett 9600m GT 512 MB DDR3.
Det är ett rätt bra kort för att vara på en laptop, även om det finns bättre.

Jag har ett X1900XT på min stationära dator och det presterar tämligen likvärdigt med mitt laptopkort.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

jag tror det är en sådan jag har på min laptop och i början presterade den utmärkt men nu på senare tid klarar den inte av de lite mer krävande spelen plus att jag inte kan uppdatera drivisarna av någon anledning

Visa signatur

coolermaster 690 II advanced | en benq 24 tums skärm | intel i5 2500k | gigabyte z68x udh3-b3 | corsair 120 gb ssd | 2 tb seagate barracuda | corsair h100 | 6970 gigabyte windforce(kort med fläktar på...) | corsair 750 w tx modular(dumt tjut i..) | windows 7