Webhallens leveranstid

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2008

Webhallens leveranstid

Vet inte om de beror på posten eller Webhallen, men jag beställde från dom i måndags och de ligger fortfarande under behandling. Jag vet att de har varit afton och röd dag och förmodligen har dom haft ganska mycket att göra under och efter julen. När kan man förvänta sig att dom ska skicka paketet? Det finns ju i lager och fanns de även när jag beställde.

Och vilken tid skickas alla paketen hos Webhallen ut? Antar att de är kvällstid?

Intel i7 6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | Palit Geforce GTX 1080 GameRock | 16GB DDR4 | Fractal Design Define R5 | EVGA Supernova G2 750W

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

Hur i sjutton menar du att någon skall kunna svara
på när ditt paket skickas?

Skärp dig och fråga webhallen istället.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung/Crucial 6TB | NAS: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2008

Mailade dom i tisdags men dom har fortfarande inte svarat.

Intel i7 6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | Palit Geforce GTX 1080 GameRock | 16GB DDR4 | Fractal Design Define R5 | EVGA Supernova G2 750W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

dom är säkert underbemannade, ge det några dar.

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åkersberga
Registrerad
Aug 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gender Bender
Mailade dom i tisdags men dom har fortfarande inte svarat.

Om du mailade i tisdags har dom haft idag (och eventuellt några timmar på fredag) på sig att svara så håll dig tills måndag så kommer du nog få svar

Main: Intel Ivy Bridge 3770K | Thermalright Silver Arrow SB-E | Corsair Vengance LP 16GB 1600mhz | ASUS P8Z77-V DELUXE | Asus GTX680 DCII TOP | OCZ Vertex 4 256GB | Seagate Barracuda Green 2TB | Antec P280 | Seasonic M12 600W | BenQ XL2410T |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Jul 2008
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Hur i sjutton menar du att någon skall kunna svara
på när ditt paket skickas?

Skärp dig och fråga webhallen istället.

fan, ta och lugna ner dig lite

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bloppo11
fan, ta och lugna ner dig lite

Jag är lugn och svär inte heller för den delen.

Hur tänker man när inte ens webhallen hinner svara, hur
skall användare här veta när _hans_ paket skickas?
Spåkula?

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung/Crucial 6TB | NAS: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2008
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Jag är lugn och svär inte heller för den delen.

Hur tänker man när inte ens webhallen hinner svara, hur
skall användare här veta när _hans_ paket skickas?
Spåkula?

Att någon ska veta när just mitt paket ska skickas förstår väl jag också att ingen här vet, men någon här lär väl ha skickat efter något runt nyår tidigare eller kring någon annan afton som vet hur lång tid man kan få vänta? Eller om de är någon mer som beställt denna vecka och som inte fått de?

Ska göra så att jag väntar tills på måndag eller tisdag på svar, har dom inte svarat eller skickat iväg de får man ringa å höra med dom, och i värsta fall beställa någon annanstans.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Swedland
Registrerad
Maj 2006

det är ju trettondagen och skit nu också...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2008
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
det är ju trettondagen och skit nu också...

Fan också, ja då går väl både måndag och tisdag åt skogen då :\

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Dec 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gender Bender
Att någon ska veta när just mitt paket ska skickas förstår väl jag också att ingen här vet, men någon här lär väl ha skickat efter något runt nyår tidigare eller kring någon annan afton som vet hur lång tid man kan få vänta? Eller om de är någon mer som beställt denna vecka och som inte fått de?

Ska göra så att jag väntar tills på måndag eller tisdag på svar, har dom inte svarat eller skickat iväg de får man ringa å höra med dom, och i värsta fall beställa någon annanstans.

Varför inte ringa direkt? Rädd för att få svar direkt, så du inte kan klaga här?

Det fanns en gång en båt...

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2003

Inte mycket som skickas just nu, runt den 12:de jan kommer det att rulla på igen som vanligt.
Men total stopp är det inte.

Fick höra från lastbils chaffis innan jul att dom flesta åkerier drar ner just nu under jul och nyår på grund av för lite fraktande när det är det lilla ökända finanskrisen, posten fraktar inte allt själv.

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Inte mycket som skickas just nu, runt den 12:de jan kommer det att rulla på igen som vanligt.
Men total stopp är det inte.

Fick höra från lastbils chaffis innan jul att dom flesta åkerier drar ner just nu under jul och nyår på grund av för lite fraktande när det är det lilla ökända finanskrisen, posten fraktar inte allt själv.

Okej men det stämmer inte, julhandeln detta år hade större omsättning än förra året och posten har lika mycket att göra detta år som förra.
Trött att så många drar slutsatsen att det måste vara "finanskrisens" fel..

5820K 4,3 GHz OC | MSI X99S Gaming 9 AC | Asus GTX 1060 6GB | Corsair Vengeance wLED DDR4 3200MHz CL16 4x16GB | Samsung NVMe SM961 1TB | IRONWOLF 10TB | EVGA SuperNOVA P2 1000W | Asus ROG Swift PG348Q | 2 x Dell U2714H | Dell U2312HM | Corsair K65 MX Speed Rapidfire RGB | SteelSeries Rival 500 | Bose Companion 5 | LITEON BLURAY BD-R 12X | Noctua NH-U14S PnP | Fractal Design Define XL R2 | WIN 10 Pro 64-bit | 3Dmark Fire:

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muSashi
Okej men det stämmer inte, julhandeln detta år hade större omsättning än förra året och posten har lika mycket att göra detta år som förra.
Trött att så många drar slutsatsen att det måste vara "finanskrisens" fel..

Alla drabbas för eller senare av finanskrisen, den som tror annat bör nog tänka efter lite till.

Det är inte bara fordonsbranschen som lider, läs tidningarna.

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Storstad
Registrerad
Jun 2003

Som Sumitomo sa det kanske är lättast att fråga Webhallen om varan.
Får nog beräkna med någon extra dag pga vilken tid på året det är.

*Tråd låst*

Lenovo P1