Fuel of war 10 kr ett kap :)

Permalänk
Medlem

Någon som skulle kunna tänka sig att skicka ett ex till mig mot frakten?
Dem kostar nu 79kr med collect@store när jag kollar tydligen =/.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Står 79 kr på Elgigantens hemsida också men om man klickar på produkten så står det 9:90kr

Permalänk
Medlem

Skulle riktigt gärna vilja ha ett sådant...men jag kan inte betala via internet elelr hämta upp..Någon som är snäll skickar till mig och jag betalar via brev ?

Permalänk
Medlem

köpte det igår, får dra dit snart igen, bara ett köp per kund.

Visa signatur

i5 760 | 4gb dominator| XFX 5850 XXX | Coolermaster Wave Master | asus p7p55d |Corsair Vertex 2 60gb | Samsung 500gb, 1tb (ext) , 160 gb Maxtor , 80gb maxtor ext | Seagate 250gb | Tagan Easycon 580W Tgu-15 w.Noctua NF-P12| Samsung 225bw | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem

Hittade iaf en svensk server nu. Aliens.se heter den.

Edit: på elgigantens hemsida står det 79kr nu.
Har butikspriserna också stigit?

Permalänk
Medlem

Köpte två spel på elgiganten i örebro (marieberg) för 29kr/st idag.

Permalänk
Medlem

Någon som faktiskt tagit reda på varför det säljs så billigt? Har tillverkarna gått berserk? De kunde fått det för minst 30 spänn det här spelet.

Visa signatur

Cooler Master Storm Sniper - Gigabyte P67A-UD3 - i5 2500k 3.3@4.7ghz - Crucial M4 SSD 128 GB - Gigabyte 560 Ti GTX OC 1024MB - Crucial Ballistix 4GB@1600mhz DDR3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Emerald
Någon som faktiskt tagit reda på varför det säljs så billigt? Har tillverkarna gått berserk? De kunde fått det för minst 30 spänn det här spelet.

De kanske försöker bygga upp ett community nu när spelet blivit spelbart efter gediget uppdaterande.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Någon som skulle kunna tänka sig att skicka ett ex till mig mot frakten?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Köpte en idag @ elgiganten Täby för 10 kr. Och det låg en hög kvar, så visst säljs de fortfarande på vissa håll. Förresten, någon som har en aning om varför det är så billigt? Känns ju löjligt att praktiskt taget ge bort helt nya spel.

Visa signatur

Dator 1. Intel i5 4690K, 8 GB ram, Gigabyte GTX 770, FD Integra R2 650 W, Fractal Design R4, CM Hyper 212 EVO
Dator 2: Intel core 2 duo e8400 @ 3.0 Ghz, 4 GB ram, Gainward 8800Gt 512 mb. 11697 p @ 3dmark 06

Permalänk
Medlem

Oh så prisvärt spel. Spelade som f*n online i ca 3 dagar. Sedan tröttna jag. Men då ja spelade på en bra server var det grymt kul. 10 kr och få 3 dagars konstant skojj=värt.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Emerald
Någon som faktiskt tagit reda på varför det säljs så billigt? Har tillverkarna gått berserk? De kunde fått det för minst 30 spänn det här spelet.

De ar helt enkelt en annonsvara. (tjejen jobbar pa elgiganten^^)

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mazda282
Köpte en idag @ elgiganten Täby för 10 kr. Och det låg en hög kvar, så visst säljs de fortfarande på vissa håll. Förresten, någon som har en aning om varför det är så billigt? Känns ju löjligt att praktiskt taget ge bort helt nya spel.

Utgivarna trodde kanske att det skulle sälja bra och gjorde många exemplar men så sålde spelet inte alls så många ex som de hade producerat. Istället för att slänga dem köpte elgiganten in dem billigt och säljer dem med en liten förlust, men hoppas att folk som köper spelet även köper något annat, då går de med vinst ändå.

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem

Det är rätt skoj ändå, det jag inte gillar är laddningstiderna.. känns som att det inte händer något under tiden.. som att det är typ en timer eller nåt innan man kommer till menyn.. ..

grymt segt.. när man går ut ur spelet tar det ju typ 10-15sek att komma till menyn.. grymt irriterande

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Ahhhhm gick ju förbi berget med exemplar i Umeå men trodde dom hade märkt fel. Kanske får svänga förbi imorgon och köpa något ex eller fem.

Edit: Köpte fem ex, men jisses vad det tar tid att patcha upp spelet.

Permalänk
Medlem

Jag fick också securerom felmedelandet om att jag inte hade orginalskivan i när jag installerade spelet, men det försvann efter jag installerade uppdateringarna.

Spelet i sig kommer inte in närheten av BF2, men det var helt klart värt 9:90

Någon som fortfarande spelar det här? Som det tidigare konstaterades i tråden så var det mest ryssar och annat öststatsfolk som man hittade på servrarna.

Permalänk
Medlem

Hahah måste fan åka och köpa det!!

Permalänk
Medlem

Jag måste säga att jag börjar gilla spelet allt mer. Om någon av er brukar spela något så när regelbundet, vilka servrar är ni på och vad är era nick? Själv så spelar jag som Smirfnov.

Permalänk

Jag kör det som fan har nick S.A.S-SWE

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk
Relik 📜

Haha, dagens trådbump!

Hittade det här spelet i en låda i källaren. Kom inte alls ihåg vad det var eller varför jag köpte. @jOnÄTÄn kom dock till min räddning och påminde om den här tråden, samt att jag tydligen köpte tre exemplar!

https://www.fz.se/artikel/274699-pa-skattjakt-i-kallarforrade...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Haha, dagens trådbump!

Hittade det här spelet i en låda i källaren. Kom inte alls ihåg vad det var eller varför jag köpte. @jOnÄTÄn kom dock till min räddning och påminde om den här tråden, samt att jag tydligen köpte tre exemplar!

https://www.fz.se/artikel/274699-pa-skattjakt-i-kallarforrade...

https://cdn.fz.se/artikel/bild/1403164?l=eyJyZXNvdXJjZSI6IlwvYXJ0aWtlbFwvYmlsZFwvMTQwMzE2NCIsImZpbHRlcnMiOlsid20iLCJ0PW9yaWdpbmFsIl0sInBhcmFtcyI6W10sImtleSI6IjgwNWRkNmRjNjY1ODM0MzJhOWQyYTU4MGRmNDViYWE2In0%3D

Haha jag minns den här tråden som om de vore igår! Köpte även jag 3 exemplar ett av exemplaren sålde jag för en chipspåse på lan dagen efter Minns även att vi prova spelet och inte var särskilt imponerade..

Visa signatur

[Acase El Diablo][Intel Core I7 920][Moderkort Asus P6T Deluxe][3GB kit OCZ ddr 1333mhz][Asus HD4870x2][Corsair Powersupply 650W][1xSamsung Spinpoint 640gb][Windows Vista ultimate 64bit]

Permalänk
Inaktiv

Minns att jag var riktigt intresserad av detta då det begav sig men spelade det aldrig.

Skickades från m.sweclockers.com