hittar ingen butik

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2007

hittar ingen butik

Jo, jag har bestämt mig för att köpa en Samsung SyncMaster 226BW...

Men jag kan inte hitta någon svensk affär som säljer den (eller har den i lager).

Är det någon som vet om det finns några seriösa utlandsbutiker som fraktar till sverige, och som känns säkra att beställa ifrån?

Mycket tacksam för alla svar!

I wish my lawn was EMO, so that it would cut itself.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åkersberga
Registrerad
Aug 2003

Jag är tämligen säker på att den inte finns att köpas ny någonstans, eventuellt att det finns begagnat av slutkund eller refurbed.

Main: Intel Ivy Bridge 3770K | Thermalright Silver Arrow SB-E | Corsair Vengance LP 16GB 1600mhz | ASUS P8Z77-V DELUXE | Asus GTX680 DCII TOP | OCZ Vertex 4 256GB | Seagate Barracuda Green 2TB | Antec P280 | Seasonic M12 600W | BenQ XL2410T |

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Saltsjöbaden
Registrerad
Jul 2004

Jag antar att du vill ha 226bw modellen eftersom den är den bästa 22" gamingskärmen förutsatt att du får rätt panel. Den var åtminstone bäst för ett år sedan då jag köpte skärm.

Tips är att du köper denna istället.http://www.iiyama.com/ms_GL/Product/category/2/product/32

Det är samma sak men du får en garanterad samsung panel.

Tyvärr så verkade den inte säljas längre. När jag köpte den så var det pixmania som sålde den. Ring och fråga om de kan få tag på någon.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2007

Kanske lite off-topic, men uppföljaren till 226BW ska väl vara 2253BW, och den har snabbast reaktionstid av alla lcd-skärmar på marknaden enligt ett test jag läste.