Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Maj 2007

webbshoppen.se

hejsan,

undrade om någon har erfarenhet av denna butiken? Kanske är dumt att fråga eftersom de har så bra betyg på prisjakt, men jag blev fundersam när inte skrivits något om dem någon annanstans än på prisjämförelse-sajter och verkar hellre dum än blir blåst. Så om någon kan bara göra mig säker på detta skulle det uppskattas.

tack på förhand

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helltown
Registrerad
Nov 2002

Köpt där ett antal gånger, men jag har alltid hämtat i butik så via postorder har jag ingen erfarenhet av. Men jag tycker att servicen varit bra & priser detsamma (köpte bla. en xeon core2 2.66ghz för 300:- där).

Viva las vegas....

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2003

Riktigt snabba via postorder, rekommenderas.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Aug 2005

Har handlat en DVD Recorder där en gång via Postförskott och det gick bra, dock lite dyr frakt i jämförelse med många andra nätbutiker (fick betala 200 spänn för den inklusive pf). Tyckte dessutom att de hade packat den dåligt med en kartong som inte lämnade något luftrum omkring och heller ingen skydd i form av frigolit utan bara bubbelplast.

Så ja det funka men kan inte säga att jag är särskilt impade över dem, finns bättre..

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.3GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (2X4GB)8GB Kit, Lagring: Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 7 Ultimate Edition Svensk