Permalänk
Medlem

Kopte precis tre spel av en kollega innan helgen.
Valkyrie Profile: Lenneth
Final Fantasy Tactics: War of the lion
Breath of Fire 3

Oj oj oj, alla dessa ar sjukt roliga

Tipsar starkt om dem!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Kopte precis tre spel av en kollega innan helgen.
Valkyrie Profile: Lenneth
Final Fantasy Tactics: War of the lion
Breath of Fire 3

Oj oj oj, alla dessa ar sjukt roliga

Tipsar starkt om dem!

Du har bra smak

Permalänk

Någon som vet om det kommer ett nytt God of War till PSP snart?
Läste att Little Big Planet ska utvecklas till PSP'n.

Permalänk
Medlem

tror nog dom har fullt upp med god of war 3?

men det kommer bli spännande helt klart.

Little big planet
Motorstorm
assasin creed

kanske mer Gta, läste lite om nå sånna rykten. sen är även sony ute och speltillverkade och hettsar.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Inaktiv

Passar ett PSP-2000-batteri (slim) i en PSP-1000 (fat)?

Och vad tror ni om det här?
https://www.teknikproffset.se/product.html?product_id=205

Permalänk
Medlem

uhmm..

Med Media GO så blev min Ipod värdelös..haha
Media Go importerar allt man har i Itunes ju, så jag som älskar 1up's saker kunde ju inte få de via media manager..

Media Go var helt klart grymt smidigt, ska bara gräva lite djupare i programmet

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

La precis en beställning på Crimson Gem Saga:

http://psp.ign.com/articles/987/987131p1.html

Någon som har testat?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rile
La precis en beställning på Crimson Gem Saga:

http://psp.ign.com/articles/987/987131p1.html

Någon som har testat?

Oj, nej, men det där var ju den största anledningen hittills att "beslagta" barnens PSPer...

/xJom

Visa signatur

Läs om mig här: http://xjom.se/page1001.html

CPU: E6300@3,220 GHz+Scythe Infinity; Mobo: Asus P5B Deluxe; Minne: 2 Gb OCZ Nvidia SLI PC8500 ; Grafik: HD4670 512 Mb@Stock; 3DMark05:?????; 3DMark06:8345; 3DMark01SE: ?????; HDD: Raptor 36Gb+WD500Gb, Nätagg: Silverstone Zeus ST56ZF.

Permalänk
Medlem

Tusan att min PSP pajade helt sonika en dag på jobbet. Den bara låg där och såg död ut, och det var den med. Efter det har den inte gett ifrån sig några livstecken trots byte av batteri osv. Har till och med öppnat den för att kika om man kunde se nåt konstigt. Ingen lycka där heller

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Drar upp den här tråden till ytan igen..

Jag går i tankarna att köpa mitt första PSP.. Men efter kort tids surfning så läste jag det att skärmen kunde vara dålig? (PSP3000)
Vissa märkte av det, andra inte.

Är det något någon här har märkt av?

Sen undrar jag hur det är med hackad mjukvara osv.. Vill veta allt som är OK att prata om i den här tråden

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JAxen:

Drar upp den här tråden till ytan igen..

Jag går i tankarna att köpa mitt första PSP.. Men efter kort tids surfning så läste jag det att skärmen kunde vara dålig? (PSP3000)
Vissa märkte av det, andra inte.

Är det något någon här har märkt av?

Sen undrar jag hur det är med hackad mjukvara osv.. Vill veta allt som är OK att prata om i den här tråden

Första inlägget, första raden:
"Eftersom den gamla PSP-tråden stängdes pga. allt piratkopieringssnack, vill jag starta en ny. Jag vill inte ha något sånt snack här inne, för det bryter mot reglerna och tråden kommer låsas"

Gissar på att hackad mjukvara går in under detta.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Har sedan ett bra tag tillbaks lagt mitt PSP på hyllan och numera som fattig student bestämde jag mig för att sälja rubbet PSP slim 2000 + 2 filmer och 3 spel + Jigkick Battery på Tradera.

Tänkte att någon här kanske var intresserad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JAxen:

Drar upp den här tråden till ytan igen..

Jag går i tankarna att köpa mitt första PSP.. Men efter kort tids surfning så läste jag det att skärmen kunde vara dålig? (PSP3000)
Vissa märkte av det, andra inte.

Är det något någon här har märkt av?

Sen undrar jag hur det är med hackad mjukvara osv.. Vill veta allt som är OK att prata om i den här tråden

Skrivet av Toivo83:

Första inlägget, första raden:
"Eftersom den gamla PSP-tråden stängdes pga. allt piratkopieringssnack, vill jag starta en ny. Jag vill inte ha något sånt snack här inne, för det bryter mot reglerna och tråden kommer låsas"

Gissar på att hackad mjukvara går in under detta.

Någon som har något att säga om det övriga då?

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Mina barn har varsin PSP3004. Jag tycker att det är en riktigt bra skärm på båda två, särskilt för att titta på film.

/xJom

Visa signatur

Läs om mig här: http://xjom.se/page1001.html

CPU: E6300@3,220 GHz+Scythe Infinity; Mobo: Asus P5B Deluxe; Minne: 2 Gb OCZ Nvidia SLI PC8500 ; Grafik: HD4670 512 Mb@Stock; 3DMark05:?????; 3DMark06:8345; 3DMark01SE: ?????; HDD: Raptor 36Gb+WD500Gb, Nätagg: Silverstone Zeus ST56ZF.

Permalänk
Medlem

Var kan man köpa bra porrisar till PSP?

Visa signatur

96.0 ram minne systemresurser 9% ledigt filsystem 32 bitar virtuellt minne 32 bitar diskkompicerning inte installerad pccard (pcmia) det finns inga pcmica fack installerade systemet är konfugureat för optimal prestanda hårddisk c:/ 1837 mb ledigt hårddisk d:/ 688 mb ledigt

Permalänk

Hej, jag undrar bara, är psp go bättre än psp 3000? Jag funderar på att köpa psp men vet inte vilken som är bäst.

Permalänk

Härligt att någon startat upp en ny tråd för PSP!

Har själv ett PSP 3004, med spelen: God of War: Chains of Olympus (Brutalt Bäst - Rekommenderas till alla), Tekken: Dark Resurrection och GTA: Vice City.

Någon som har hört nåt eller vet nåt om kommande PSP modellen, typ releasedatum etc. ?
PSP 2 eller vad det heter...

Permalänk
Skrivet av JensaBrorsan:

Hej, jag undrar bara, är psp go bättre än psp 3000? Jag funderar på att köpa psp men vet inte vilken som är bäst.

Jag anser och i stort sett alla jag känner, tycker att PSP 3000 (eller 3004) är mycket bättre än PSP Go, de flesta tycker till och med att PSP Go är den sämsta modellen. Detta beror bl. a på att PSP Go är mindre komfortabel att spela på för händerna (ganska så trångt mellanrum mellan händerna), den är inte prisvärd och man kan endast köpa spel genom att ladda ned dem. Jag tycker ju personligen att det är roligare med UMD skivor, som man kan sälja eller byta in eller byta med kompisar om man tröttnat på dem, samtidigt som det finns en liten tillfredsställande charm att stoppa i UMD skivan i PSP't och höra luckan knäppa igen .

Permalänk

Jag har ett psp 2000 med 4gb minneskort ^^

Visa signatur

Dator 1: Processor: Intel Core i7 4790 3,6 GHz, 8MB
Grafikkort: MSI Radeon R9 390 Gaming 8GB GDDR5
16gb ram
Nätaggregat: Corsair CX750
Dator 2: Intel Core i3, Shapphire 6670 GDDR5, 4gb ram.

Permalänk
Medlem

Jag har haft min psp sedan 2005, och jag använder den fortfarande. Betalade 1200 kronor på något "rea-party" på Toys'r'us.

Skrivet av RedFLip:

Kopte precis tre spel av en kollega innan helgen.
Valkyrie Profile: Lenneth
Final Fantasy Tactics: War of the lion
Breath of Fire 3

Oj oj oj, alla dessa ar sjukt roliga

Tipsar starkt om dem!

Har spelat alla!

Visa signatur

åhoj

Permalänk
Skrivet av anon42512:

Passar ett PSP-2000-batteri (slim) i en PSP-1000 (fat)?

Och vad tror ni om det här?
https://www.teknikproffset.se/product.html?product_id=205

Ja det gör den du måste bara ha en psp 1000 batteri lucka till med.

Visa signatur

Dator 1: Processor: Intel Core i7 4790 3,6 GHz, 8MB
Grafikkort: MSI Radeon R9 390 Gaming 8GB GDDR5
16gb ram
Nätaggregat: Corsair CX750
Dator 2: Intel Core i3, Shapphire 6670 GDDR5, 4gb ram.

Permalänk
Skrivet av VivoVivo123:

Härligt att någon startat upp en ny tråd för PSP!

Har själv ett PSP 3004, med spelen: God of War: Chains of Olympus (Brutalt Bäst - Rekommenderas till alla), Tekken: Dark Resurrection och GTA: San Andreas.

Någon som har hört nåt eller vet nåt om kommande PSP modellen, typ releasedatum etc. ?
PSP 2 eller vad det heter...

Gta sa finns inte till psp

Visa signatur

Dator 1: Processor: Intel Core i7 4790 3,6 GHz, 8MB
Grafikkort: MSI Radeon R9 390 Gaming 8GB GDDR5
16gb ram
Nätaggregat: Corsair CX750
Dator 2: Intel Core i3, Shapphire 6670 GDDR5, 4gb ram.

Permalänk

Jag funderar på att köpa en psp men vet inte vilken modell jag ska ta. Det blir antingen en psp go eller en psp 3000.
Vilken tycker ni att jag ska köpa?

Permalänk
Skrivet av Paw media:

Gta sa finns inte till psp

Jag har rättat det nu, jag skrev fel, jag menade Vice City

Permalänk
Skrivet av JensaBrorsan:

Jag funderar på att köpa en psp men vet inte vilken modell jag ska ta. Det blir antingen en psp go eller en psp 3000.
Vilken tycker ni att jag ska köpa?

Du har ju redan ställt den frågan, såg du inte mitt svar kanske?

Permalänk

Oj, förlåt.