Hände just en knäpp grej på Wermlands data. (Inloggad som någon annan)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2005

Hände just en knäpp grej på Wermlands data. (Inloggad som någon annan)

Jag satt och kolla lite på sidan inloggad på mitt konto. Då jag aldrig handlat därifrån har jag ingen aning om dom är seriösa eller ej, men hur som helst så började jag surfa lite på andra saker, andra hemsidor (med sidan uppe i en flik). Sen när jag klickade mig in igen på Wermlands data så ser jag att jag är Inloggad som någon annan samt ser vad personen har beställt och till och med priset, adressen, meddelande och från personalen till denna person ang. om leverans datum osv osv. Som att jag var inloggad i hans konto! Han köpte det jag hade uppe sist dessutom 100kr billigare än vad det kostar nu. Hade man varit en elaking hade mycket kunnat hända där, kunde byta lösen hans adress och allt.

Så jag undrar helt enkelt, vad fan hände? Och hur får detta hända om nu detta är en seriös sida.

|Intel i5 4670K@4.4GHz| |Asus Z97-A| |A-Data 16GB CL9 1600MHz| |ASUS GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC| |Samsung 850 Evo 500GB| |Samsung 840 Evo 250GB| |WD Green 3TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG IPS Display@74Hz|

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Nordeuropa
Registrerad
Jul 2001

Jag föreslår att du tar kontakt med dom. Se http://www.wermlandsdata.se/index.php?page=kontakta för kontaktinformation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Jan 2009

Kontakta oss

Hej Devil, precis som Castor skriv skulle du kunna kontakta oss? Vi är Karlstads största datorbutik som varit igång sedan 2003 så vi är självklart seriösa. Nu råkade jag på detta inlägg av en slump när jag satt hemma då jag sökte efter hur långt utanför prisjakts sidor information om XFTX GTX 280 för under 3000 kronor kommit. Jag kan inte rakt upp och ner förklara det som hände, men om du kan ge mig mer information (maila till info adressen eller fyll i formuläret så hamnar det hos mig som är den som har huvudansvaret för webbshoppen), när det var, vad du har för kundnr (eller mailadress så jag kan hitta dig bland kunderna) och helst vem den andra kunden var så ska jag försöka reda ut det hela.

Tack på förhand.

Bernhard Eriksson
Wermlandsdata