Behov av kylning

Permalänk
Avstängd

Behov av kylning

Hejsan, först och främst får ni förlåta mig om jag har lagt tråden fel.

Men jag undrar hur stort tror ni trycket är efter vatten kylning till datorer i Sverige? Läste att det var många som importerade, finns det inte att köpa i Sverige.

Eftersom jag har tillgång till att köpa in block(i7 bland annat), radiator, slangar etc etc.
Hur stor är efterfrågan?
Tacksam för svar.

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Inaktiv

Visst finns det att köpa i sverige men utbudet är så mycket större utomlands... och det blir endå billigare att köpa utifrån...

Permalänk
Avstängd

Ganska liten marknad som det är, det finns en anledning till att inget svensk företag har ett stort utbud vattenkylning.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk

tycker det är irriterande, samt att det är irriterande att alla slangar och nipplar verkar vara i tumm

Permalänk
Medlem

Tack den som stängde av XCXCXC.

Känner inte en enda person som har vattenkylning men har sett några annonser på blocket t.ex där det är vattenkylning. Vet inte hur effektivt det är heller men...

Om du har pengarna så varför inte testa?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG