Telexperten seriösa?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
♠
Registrerad
Feb 2007

Telexperten seriösa?

Tänkte köpa, pga det billiga priset

http://telexperten.se/shop/?ref=prisjakt&artnr=SEW902

Undrar om denna butik går att lita på, mvh!

pff

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002

Går ju att ta på faktura eller postförskott så tror inte du behöver vara orolig om du använder nåt av dom två alternativen.

5820K 4,3 GHz OC | MSI X99S Gaming 9 AC | Asus GTX 1060 6GB | Corsair Vengeance wLED DDR4 3200MHz CL16 4x16GB | Samsung NVMe SM961 1TB | IRONWOLF 10TB | EVGA SuperNOVA P2 1000W | Asus ROG Swift PG348Q | 2 x Dell U2714H | Dell U2312HM | Corsair K65 MX Speed Rapidfire RGB | SteelSeries Rival 500 | Bose Companion 5 | LITEON BLURAY BD-R 12X | Noctua NH-U14S PnP | Fractal Design Define XL R2 | WIN 10 Pro 64-bit | 3Dmark Fire:

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2001

varför chansa när exempelvis välkända katshing bara är 40kr dyrare? känns som en billig försäkran att få en telefon. (reserverar mig för att teleXperten har billiga abonnemang el. dylikt, kollade bara priset på olåst mobil)

Nu inte sagt att teleXperten är något dåligt bolag för det har jag ingen aning om även om betygen på prisjakt både var halvbra och inte särskilt många.

//anno

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bohus
Registrerad
Apr 2003

Enskild firma registrerad utav in kille i Ystad.
Företaget registrerades 2008-10-15

Resten är upp till dej om det är värt att chansa eller inte

//Axeteg

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
♠
Registrerad
Feb 2007

Efter som inget vet något vidare kör jag nog på annat.

mvh

pff

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hörby
Registrerad
Mar 2004

Varför inte beställa mot faktura? Då har du gott om tid på dig att fastställa om den telefonliknande saken är en telefon eller tegelsten.

Sen är det ganska svårt att vara lurendrejare med alla de där betalalternativen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2007

Döh, hoppas ingen har handlat därifrån, var nog lite trött när jag skrev detta, då det var http://www.teknikkedjan.com/ som jag tänkte på.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2004