Gratis material för nyföretagare

Permalänk
Avstängd

Gratis material för nyföretagare

Tänkte bara tipsa om en sida med gratismaterial för nyföretagare. Jag har själv sammanställt och letat upp nyttigt material, bl.a. bokföringsprogram och 100 olika blanketter. Tänkte dela med mig så jag gjorde en liten hemsida på några minuter där jag gjort materialet tillgängligt.

Besök www.foretagsportalen.tk för att ta del av materialet. Ingen registrering! Allt är gratis!

PS. Dom där blanketterna var ett helvete att fixa. Har inte skrivit så många själv, men några.

Permalänk
Medlem

Bokmärkt och ska senare komma igång med att ladda ned hela sidan för arkivering.
Bästa sidan den här veckan.
Hur länge tänkt hålla kvar sidan? Har du något att uppdatera med?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Bokmärkt och ska senare komma igång med att ladda ned hela sidan för arkivering.
Bästa sidan den här veckan.
Hur länge tänkt hålla kvar sidan? Har du något att uppdatera med?

Sidan kommer att vara kvar så länge intäkterna från reklamen räcker till att betala webbhotellet. Jag tänkte att jag skulle börja med att publicera det allra viktigaste, men eventuellt kommer jag på mer material att lägga upp.

Kanske t.o.m. skriver lite artiklar om företagande, m.m. om det finns intresse. Ge gärna förslag på vad du skulle vilja se på sidan. Hade tänkt ha den som en liten fritidssysselsättning. Kanske t.o.m. kan tjäna lite pengar om det kommer folk till sidan (använder annonser från Tradedouble och Adsense).

Kul att du tyckte om den!

Permalänk
Avstängd

Fanken vilket bra initiativ! Slår säkert 100 år av småföretagarpolitiska åtgärder!

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MBY
Fanken vilket bra initiativ! Slår säkert 100 år av småföretagarpolitiska åtgärder!

Haha, tack ska du ha! Det var roligt att höra.

Permalänk
Medlem

får upp "clickhijack" varning (NoScript) när jag klickar på bubblorna

Visa signatur

Stationär: Ubuntu GB DQ6 P35 | Q6600 | 4GB ram Corsair 2*2gb 800mhz (3.5gb) |1tb SATA + 500gb SATA + 250gb SATA | Sparkle 9800gt Passiv
Laptop: Lenovo 3000 v200 | Ubuntu |

Permalänk

Får lite problem med rarfilen för blanketter. Det står att den antingen är korrput eller helt trasig.. Går ej att extrakta allt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sockan
får upp "clickhijack" varning (NoScript) när jag klickar på bubblorna

Hmm, konstigt....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
Får lite problem med rarfilen för blanketter. Det står att den antingen är korrput eller helt trasig.. Går ej att extrakta allt.

Det är en .zip fil. Ska kolla så den funkar...

EDIT: För mig funkar filen perfekt...

Jag kan tillägga att det här med att göra hemsidor inte är min starka sida. Gör allt i bluevoda.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
Får lite problem med rarfilen för blanketter. Det står att den antingen är korrput eller helt trasig.. Går ej att extrakta allt.

Funkar fin-fint för mig.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Funkar fin-fint för mig.

Hur står är din rar/zip fil?