F.E.A.R 2 går ej att aktivera

Permalänk

F.E.A.R 2 går ej att aktivera

fick mitt FEAR 2 idag från webhallen när jag skrivit in aktiveringskoden står det att " detta är ej tillgängligt i ditt land ditt köp avslutas" ja nåt sånt grovt översatt aj då sitter man här då vad fan gör man nu?

399kr för ett spel som inte går att installera eller är det först imorgon som man kna intallera det?

ja blir fan inte klok på dessa piss spel som kommer med tusentals olika skydd för att sedan inte fungera jävla skit spel:mad:

ja det är original kan ta kort och posta om det behövs inga problem

näh glöm denna tråd det är först imorgon man kan spela skiten detta är idioti av valve/steam att göra så här hur många är inte frustrerade över detta? jag är en iaf.

lås stäng göm vad som behagar denna tråd är nu onödig

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

Som sagt släpp datumet är den 13 feb, så imorn borde det fungera.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

jepp verkar så men det är ju konstigt att man får det fagen innan men får ändå vänta undra om man hade föredragit att det kom på måndag....men nu så har man ju helgen på sig att ta fast busfröet Alma

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

* inlägg raderat enl. §7. Du som varit medlem så länge borde vara bekant med våra regler. /videfix *

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Avstängd

Fy fan, måste man vänta igen... jävla steam, som med HL2 fick jag vänta hela 2 veckor innan jävla ruttna servern var inte så belastad så jag kunde börja spela fanskapet..

FAN vad besviken man är.. jag väntar tills priset dumpats rejält, då finns patch och allt gott OCH går att aktivera direkt istället för att sitta vid datorn och rulla tummarna tills skiten kommer igång..

Kanske blir cyber tomten som fixar aktiveringen, just in case.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Vafan, orättvist!

Jag förbokade också fear 2 på webhallen men det har fan inte kommit in på "finns att hämta" än

Permalänk
Hedersmedlem

* Tråd låst då diskussionsvärde saknas tills spelet släppts officiellt. *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.