Fråga om Burnout paradise!

Permalänk
Medlem

Fråga om Burnout paradise!

Hej, jag har en kort fråga om burnout paradise ultimate box till PC, kommer man att få köra det där momentet när man ska skapa en massiv trafik kollision som i dom äldre spelen???

Permalänk
Medlem

finns ett läge i spelet som heter showtime , då bilen ska studsa in i så många andra bilar som möjligt.

verkar ju vara det du pratar om.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
finns ett läge i spelet som heter showtime , då bilen ska studsa in i så många andra bilar som möjligt.

verkar ju vara det du pratar om.

Va finns det?

När jag har spelat det har jag inte hittat något som liknade det i ex revenge. Att man skulle ha en stor, klumpig bil, köra in den och krocka en gång på t.ex en motorväg. Spränga bilen för att öka scoresen. Ju fler bilar som seriekrockar ju mer poäng får du, och ju fler gånger kan du spränga bil (som multiplicerar dina poäng om ajg inte minns fel).

Permalänk
Medlem

Det finns inget crashläge som i tidigare burnout spelen, men som sagt finns showtime där man har kontroll över bilen och påbörjar en crash vart man vill och kan "studsa" runt. Riktigt lätt och ruggigt tråkigt innan man klarat det på varje bana.

Permalänk
Medlem

Bara att köra , sedan trycker du på S , eller vilken knapp du nu använder för broms/backa

så sladdar bilen och börjar sedan studsa , trycker du på boost knappen när bilen är på marken i de läget så hoppar den till , håller man dessutom in en av piltangenterna så hoppar den i dess riktning.

Edit:
oj juste , S står nog för showtime , kom precis på att jag själv inte bromsar med S , men att det är knappen som aktiverar eventet.