Permalänk
Medlem

cs 1.6 hlds ping

TJosan i trosan

Tänkte bara kolla med er om hur ja kan göra för att få en så populär server som möjligt samt få ner ping trots ja e inne o spelar på servern oxå

ja kör hlds pingbooster 3 clock.avi och i aktivitetshanteraren ställer ja in hlds på högsta piroritet "realtid"
om det finns nåt mer som kan bättre server pingen samt fpsen för servern.

Och vilka plugins ni skulle villja ha med på en d2 only map ingen Deathmatch server de är en helt vanlig play die and wait for a team to win

Allt som kan bättra servern vore toppen

Puss hej ^^

Visa signatur

på internet kommunicerar vi mesta dels med text skriver du som en idiot får du acceptera att bli betraktad som en sådan :)

Permalänk
Medlem

vad är Ip:n så jag kan testa den ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alelale
vad är Ip:n så jag kan testa den ^^

ja kommer med den lite senare ^^

Visa signatur

på internet kommunicerar vi mesta dels med text skriver du som en idiot får du acceptera att bli betraktad som en sådan :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av QuakoN
ja kommer med den lite senare ^^

här har du den 90.224.67.50 den funkar så i fråga sätt inte

Visa signatur

på internet kommunicerar vi mesta dels med text skriver du som en idiot får du acceptera att bli betraktad som en sådan :)

Permalänk
Medlem

jag kommer iaf inte in på den :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alelale
jag kommer iaf inte in på den :S

nej är nog för jag inte har den uppe förrän ja vet vad ja ska ha på den och om nån vill testa den ^^ ja kan starta den ikv 18:00 så får du gå in o testa

Visa signatur

på internet kommunicerar vi mesta dels med text skriver du som en idiot får du acceptera att bli betraktad som en sådan :)