Despotify - the open source Spotify client

Permalänk
Inaktiv

Jag har kört Testify några dagar, men nu får jag "Segmentation fault"

http://en.wikipedia.org/wiki/Testify_(linux_client)

Är det samma för någon?

Permalänk
Medlem

Jag tycker spotify är helt värdelöst, då;

1. Jag vill ha en personlig samling, även till min PAD
2. Album Covers är knappt synliga
3. Lyrics
4. Equalizer
5. Addons

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Razoz
Jag tycker spotify är helt värdelöst, då;

1. Jag vill ha en personlig samling, även till min PAD
2. Album Covers är knappt synliga
3. Lyrics
4. Equalizer
5. Addons

Personlig samling? som typ...playlists?

Nej jag kan hålla med om att dom borde fixa en EQ, ljudet i sej är ju inte direkt kanon, vilket man kan tycka att ett program som enbart satsar på musik ska ha bra ljud, köpte premium nu för att testa om det blir så mycket bättre kvalité, va ju faktiskt märkbar skillnad

Permalänk
Medlem

jag tycker att replay music är mycket bättre.. den laddar ner streams från nästan varsomhelst.. youtube, myspace, webradio..... you name it!

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infexis
jag tycker att replay music är mycket bättre.. den laddar ner streams från nästan varsomhelst.. youtube, myspace, webradio..... you name it!

Och youtube, myspace och webradio håller ju väldigt hög ljudkvalité.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Razoz
Jag tycker spotify är helt värdelöst, då;

1. Jag vill ha en personlig samling, även till min PAD
2. Album Covers är knappt synliga
3. Lyrics
4. Equalizer
5. Addons

Om du vill ha en personlig samling på din PAD(PDA?) så tror jag bestämt att du får skriva din egen applikation för spotify till enheten så att du kan köra det i offline mode där.
Att låta kunderna springa iväg med musiken utan att betala för den bryter lite utav affärsidén. Antingen så ska vi betala 99kr i månaden för det privilegiet eller så ska vi betala genom med blödande öron efter att ha lyssnat på basshunters engelska.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av infexis
jag tycker att replay music är mycket bättre.. den laddar ner streams från nästan varsomhelst.. youtube, myspace, webradio..... you name it!

Jag tycker lite synd om dig som faktiskt anser att man kan lyssna på musik från youtube.

Permalänk
Medlem

alltså.. den laddar från spotify också... youtube och de andra var bara exempel... ni behöver inte hoppa på mig direkt sådär ^^

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.