Ladda ner Battlefield 2

Permalänk
Medlem

Ladda ner Battlefield 2

Goddag, tänkte börja spela BF2 igen men märkte att en skiva gått sönder. Har EA något Steam-liknande så man kan logga in med sina användaruppgifter och ladda ner spelet?

Mvh

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Medlem

Annars är det grymt billigt att köpa nytt

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

Jag gör alltid om mina skivor till ISO filer och förvarar dom på datorn, och sen är det bara att skaffa en FIX så man inte behöver ha skivan i...:)

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk

Om jag inte misstar mig är det lagligt att ladda ned det ifrån t.ex tpb om du äger spelet. Men jag är inte helt säker på det.

Permalänk
Medlem

Nej det är inte lagligt. Men är det verkligen nån som tycker att det inte borde vara det?

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Nej det är inte lagligt. Men är det verkligen nån som tycker att det inte borde vara det?

Visserligen seedar du åt andra, men vad har man för glädje av BF2 offline? Gamla spel är ju svåra att få tag på, kan man vara glad att tpb finns. Eller Postal 2, vem vill inte spela det