Formaterade om datorn, nu kostar CS Source stålar..

Permalänk
Medlem

Formaterade om datorn, nu kostar CS Source stålar..

Tja!
Hade Source installerat på datorn innan jag formaterade om den.
Nu efter formateringen så loggar jag in på mitt steam-konto och ser att spelet kostar 19 euro..

Hur kommer det sig? Jag kunde tanka det gratis då jag hade köpt Half Life-Generation paketet.

Någon som har något svar på detta?
Tacksam.

Permalänk
Medlem

ring support?

Visa signatur
Permalänk
Entusiast

kanske dum fråga men har du kollat "My Games" fliken?

om du kollar Shop så äre klart att det fortfarande står ett pris

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

precis kolla under fiken "my games">höger klicka på spelet>"install game"

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem

Det är det som är problemet, det finns inte under mina spel.
Det fanns där senast jag installerade det och innan jag formaterade om datorn, nu finns det inte där.
Har kollat lite efter supporthjälp men det verkar vara krångligare än jag trodde..

Permalänk
Medlem

Du måste installera dem inge. Dom brukar lägga sig i MY Games rätt långt ner. Annars vet i katten

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

Maila steam support.
Har du nån prt scr eller annat som bekräftar att du hade spelet innan så bifoga det med
Och lycka till.

Permalänk
Medlem

Prova att installera om steam....samma sak hände mig en gång....löste det genom att installera om steam

annars får du som sagt kontakta steam

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7