Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tommie_l
oj oj oj vad din cpu flaskar ^^

En E2200 på 3,3 GHz? Låter helt ok för mig iaf.

Permalänk
Medlem

jag tänkte fel.. trodde det var en p4 eller nåt sånt..

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk
Avstängd

nja jag var lite trött igår får ungerfär samma fps på max inställningar som low lite boost inte mycket men det fungerar
tänkte bara lägga in en fråga kanske fel tråd men jag har home premium 32 och 64 bit vilket ska jag välja tycker ni burken används 90% till att spela på? mvh robalm

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Avstängd

än så länge är nog 32 bit att föredra. Vet inte om det finns några spel som utnyttjar 64 bit men tror inte det. Om ett till 2 år så har jag själv tänkt att gå över till 64 bit för att förhoppningsvis så är ssd diskarna överkomliga då och då måste det bli en nyinstallation i vilket fall som helst.

Tycker det låter konstigt att ett 4830 inte skulle prestera bättre än ett 7950gt. i o för sig så är 7950 gt absolut inte ett dåligt kort men i alla fall. Känns som om ngt bromsar i burken. kul att bilden blev bra!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robalm
men som jag skrev längre upp min cpu får bara 5,7 i visa index test.
Medans grafiken ligger på 5,9..är det inte procensorn som håller tillbax då?
/robalm

Kan bara tilläga att det där indexet i stort sett säger ingenting. 5,9 är det högsta du kan få och det fick även mitt gamla 7800 gtx kort dvs samma siffror som mitt 4870 kort får.

Det är bara en gradering för att kunna dra en slutsats om programvaran kommer att fungera eller ej men även där brister det fullkomligt. Så det indexet kan man fullkomligt strunta i.

Permalänk
Avstängd

Hej! jag sitter och letar efter en länk som jämför grafikkort fps någon som vet vilken sida? eller någon liknande kanske? /robalm

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robalm
Hej! jag sitter och letar efter en länk som jämför grafikkort fps någon som vet vilken sida? eller någon liknande kanske? /robalm

prova toms hardware eller overclockers club

tomshardware.com

overclockersclub.com