Rma hantering utav Dlink , lång tid ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2002

Rma hantering utav Dlink , lång tid ?

Hej!

Någon som varit ute för deras rma hantering ?

Gjorde en rma i måndags men har fortfarande inte fått nåt svar ifrån dom .

Såg man kunde ringa dom och anmäla det men det kostar pengar ... Man får iofs tillbaka pengarna om det visar sig att det är fel

?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nynäshamn
Registrerad
Sep 2005

Varför vänder du dig inte till din återförsäljare , brukar gå bra mycket snabbare.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2002

datorbutiken.com säger rätt mycket

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nynäshamn
Registrerad
Sep 2005

Ahh .. då förstår jag.

Synd att DLink tar ut 30(?) kr för att man ringer deras support bara

EDIT: från D-Link

Ersättning, reparation eller återbetalning för hårdvara
D-Link, eller dess servicecenter, kommer att med rimliga åtgärder försöka leverera en
ersättningsdel inom 24 timmar (under vardagar) efter att D-Link har erhållit en reklamation med
RMA-nummer (Return Materials Authorization). Den faktiska leveranstiden kan variera beroende på
kundens vistelseort. D-Link förbehåller sig rätten att återbetala inköpspriset som exklusiv
garantiåtgärd.