Permalänk
Medlem

Misco

Har beställt ett chassi från misco för ett par dagar sen. Har fått orderbekräftelse i mailen. Kan man spåra var paketet är? Valde direkt betalning och sms när det är levererat inget om rekommenderat eller liknande.

Permalänk
Medlem

När du får mailet att paketet är på väg kan du spåra det genom att klicka på länken sändningsnr i mailet. (kollinummer)

Permalänk
Medlem

Misco.se är ganska snabba och mycket pålitliga.

Inte allltid dom alldeles 'bus lägsta' priserna.
Men Misco har existerat med nöjda kunder under en lång tid = 46 år i branchen !!!
Ett av dom säkra och helt seriösa internetföretagen Sverige.
www.misco.se
Har själv anlitat dem flera gånger utan problem.

Visa signatur

ASUS P8Z77-V DELUXE, Core i7 3770K@4.2GHz, Noctua NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte GTX 650Ti 2GB,
Samsung Pro 840 256GB, 1TB WD Green, be Quiet! E9 680W Modulär, Fractal Define R4

Permalänk
Medlem

fick först en beställningsspecifikation sedan en timme senare en orderbekräftelse
det är inte i nån av dom där det står?
stod ordernr och orderreferens men det är inte dom från posten väl?

Permalänk
Medlem

Hör med dem direkt om de kan ge dig ett kollinummer, om ordern ej är skickad än så finns det såklart inget. Som någon annan ovanför sa så kommer du att få ett mail när ditt paket är påväg, och då skall du kunna spåra paketet.

Permalänk
Medlem

Beställningsspecifikation från Misco AB
Får du direkt när beställningen är lagd.

Orderbekräftelse från Misco AB
Orderbekräftelse

Er order är på väg
När ordern är packad och klar
och kommer att hämtas av posten.
Länk till posten att spåra paketet via kolliid.

Permalänk

Hade tänkt beställa datorgrejer från misco, men säg till min förskräckelse att det skulle bli en 15%-20% dyrare om jag köpte samma komponenter från dem som hos Dustin.

Fast jag tror det beror mest på att Misco verkar ha höjt priserna väldigt mycket senaste två månaderna. I synnerhet processorer och moderkort hade de höjt ganska kraftigt. Till skillnad från Dustin så hade de inte heller något specialerbjudande på grafikkort, vilket också gjorde stor skillnad.

Tidigare när jag gjorde en prisjämförelse så låg Misco på samma eller lägre nivå än Dustin. Fast det där går ju i vågor. Tur att man har prisjakt att göra jämförelser med.

Visa signatur

- Rasande Joel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av halojoy
Misco.se är ganska snabba och mycket pålitliga.

Inte allltid dom alldeles 'bus lägsta' priserna.
Men Misco har existerat med nöjda kunder under en lång tid = 46 år i branchen !!!
Ett av dom säkra och helt seriösa internetföretagen Sverige.
www.misco.se
Har själv anlitat dem flera gånger utan problem.

va fasen va det för "smygreklam" när han frågade om man kunde spåra paket =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |