Jag tycker att Webhallen gör fel

Permalänk
Medlem

Tack för den du, cybervillain.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av d0tt
Tack för den du, cybervillain.

Det var så lite så...

edit: Jag antar att du tackar för att ag upplyser dig om Webhallens felbehandling, eller tar jag fel?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
Det var så lite så...

edit: Jag antar att du tackar för att ag upplyser dig om Webhallens felbehandling, eller tar jag fel?

Profil för d0tt
Namn Martin Danielsson
Plats Sundbyberg
Yrke RMA@Webhallen

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

Jag syftade på att du skriver ut mitt namn.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av d0tt
Jag syftade på att du skriver ut mitt namn.

Du är ju inte särskilt anonym med tanke på din profil här men jag håller med om att skriva ut namn på enskilda individer inte är särskilt snyggt. Däremot borde väl fokus ligga på att lösa kundens problem snarare än att sura över att man fått sitt namn publicerat på ett forum? Här hade ni en utmärkt möjlighet att revanschera er genom att visa god kundservice men istället gnälls det över att kunden angav vilken individ som hanterat ärendet. Klumpigt...

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Du är ju inte särskilt anonym med tanke på din profil här men jag håller med om att skriva ut namn på enskilda individer inte är särskilt snyggt. Däremot borde väl fokus ligga på att lösa kundens problem snarare än att sura över att man fått sitt namn publicerat på ett forum? Här hade ni en utmärkt möjlighet att revanschera er genom att visa god kundservice men istället gnälls det över att kunden angav vilken individ som hanterat ärendet. Klumpigt...

Har aldrig sagt att jag är anonym, men som du säger, att peka ut individer är lite väl onödigt. Kundens problem är under behandling av rma-avdelningen.

Permalänk

Det var onödigt, vi är överens Däremot hade det förmodligen varit snyggare att framföra den åsikten till kunden via PM istället för publikt i forumet. Det svar jag som kund hade velat se från webhallen är något i stil med "Vi beklagar att du upplever dig ha blivit illa behandlad och ger ditt ärende ökat fokus!". Nu blev svaret istället "tack för den du" vilket inte ger samma effekt som det föreslagna svaret

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

Har i och för sig svårt att se att killen svarade i egenskap av hela Webhallen, utan i egenskap av individ. Känns inte så sannolikt att Webhallen skulle använda en enda person till att svara någon som blivit superemo över sin pryl i ett form

Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Det var onödigt, vi är överens Däremot hade det förmodligen varit snyggare att framföra den åsikten till kunden via PM istället för publikt i forumet. Det svar jag som kund hade velat se från webhallen är något i stil med "Vi beklagar att du upplever dig ha blivit illa behandlad och ger ditt ärende ökat fokus!". Nu blev svaret istället "tack för den du", inte helt lyckat enligt mig.

Permalänk
Medlem

Var håller moderatorerna hus nu då Lås denna tråd! Det har spårat ur totalt. Lås tråd tack!

Permalänk
Avstängd

Jag vill bara berätta att Webhallen nu har tagit tillbaka sitt RMA och givit mig tillgodokvitto på beloppet...

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Ärendet är utrett mellan trådskaparen och butiken.

Anser ni att en tråd har spårat ur eller på ett eller annat sätt bryter mot reglerna, rapportera det till oss. Det finns en länk nere till höger i varje inlägg "Anmäl inlägget", använd den så får vi ett meddelande om att något är på tok.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||