Får jag göra en fuling?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Med andra ord är ni parasiter som lever på andras bekostnad?

Sötnos, parasiten här är väl snarare du som försökte snika dig på hela 125:-?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
ringa 112 och polisanmäla mig?

Det går inte att göra polisanmälan via SOS Alarm, det måste göras hos polisen.

Visa signatur

WS: GA-P35-DS3L, E7400 @ 3,36GHz, 4x2GB PC-8500, 9800GT 512MB GDDR3, OCZ SSD 30GB, 1TB SATAII
FS: Point of View ION 330, 2x1GB PC-6400, Adaptec RAID 2405, 12TB SATAII
FTP: D201GLY2, 1GB PC-5400, 4GB CF, 500GB SATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Okej, då har jag väl bedragit Inet. Ska ni springa till Inet nu och tipsa dem om att de ska ringa 112 och polisanmäla mig?

Du har inte läst din egna lilla tråd?

Ringa 112 och polisanmäla...den var asrolig. XD

Visa signatur

90% av dagens ungdomar kan inte vara dyslektiker, det är fysiskt omöjligt...
Så vem FAN har pissat i genpoolen?
JA, jag kan vara spydig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosensparven
Det går inte att göra polisanmälan via SOS Alarm, det måste göras hos polisen.

Grattis, du har just ändrat en definition i nationalencyklopedin.
Härdanefter när man slår upp besserwisser så kommer din avatar upp och en länk till din medlemssida.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Grattis, du har just ändrat en definition i nationalencyklopedin.
Härdanefter när man slår upp besserwisser så kommer din avatar upp och en länk till din medlemssida.

Din fyndighet tar sig! Ge det ett par försök till så börjar du snart närma dig min nivå!

Visa signatur

WS: GA-P35-DS3L, E7400 @ 3,36GHz, 4x2GB PC-8500, 9800GT 512MB GDDR3, OCZ SSD 30GB, 1TB SATAII
FS: Point of View ION 330, 2x1GB PC-6400, Adaptec RAID 2405, 12TB SATAII
FTP: D201GLY2, 1GB PC-5400, 4GB CF, 500GB SATA

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosensparven
Din fyndighet tar sig! Ge det ett par försök till så börjar du snart närma dig min nivå!

Tack, jag tar det som en komplimang. Förresten, sover du aldrig eller?

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Tack, jag tar det som en komplimang. Förresten, sover du aldrig eller?

Det var menat som en komplimang, det är kul att du tar åt dig av min kritik och bättrar dig! I can't go to sleep, crime never goes to sleep.

Visa signatur

WS: GA-P35-DS3L, E7400 @ 3,36GHz, 4x2GB PC-8500, 9800GT 512MB GDDR3, OCZ SSD 30GB, 1TB SATAII
FS: Point of View ION 330, 2x1GB PC-6400, Adaptec RAID 2405, 12TB SATAII
FTP: D201GLY2, 1GB PC-5400, 4GB CF, 500GB SATA

Permalänk
Medlem

Jag vet vad som kommer upp om man slår upp ordet dumbass i engelskaordlistan.

Visa signatur

90% av dagens ungdomar kan inte vara dyslektiker, det är fysiskt omöjligt...
Så vem FAN har pissat i genpoolen?
JA, jag kan vara spydig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosensparven
Det var menat som en komplimang, det är kul att du tar åt dig av min kritik och bättrar dig! I can't go to sleep, crime never goes to sleep.

Nu vet vi vem som försöker leka detektiven i alla fall

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Nu vet vi vem som försöker leka detektiven i alla fall

Det är väl aldrig något jag smugit under stolen med? Jag är, till skillnad från dig, väldigt ärlig och öppen med min intentioner!

Visa signatur

WS: GA-P35-DS3L, E7400 @ 3,36GHz, 4x2GB PC-8500, 9800GT 512MB GDDR3, OCZ SSD 30GB, 1TB SATAII
FS: Point of View ION 330, 2x1GB PC-6400, Adaptec RAID 2405, 12TB SATAII
FTP: D201GLY2, 1GB PC-5400, 4GB CF, 500GB SATA

Permalänk

Det har jag inte påstått heller. De va la roligt för dig. Fan vad du måste vara jobbig att ha som släkt eller ens i närheten. Vilken tur att man bara kan trycka på en knapp så du försvinner. Känns ganska skönt

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Det har jag inte påstått heller. De va la roligt för dig. Fan vad du måste vara jobbig att ha som släkt eller ens i närheten. Vilken tur att man bara kan trycka på en knapp så du försvinner. Känns ganska skönt

Jag trivs med min omgivning och vice versa, jag förstår att du måste spinna vidare på din redan inslagna linje och vara tuff och otrevlig och det är inget jag kommer hålla emot dig. Men, vad jag förstått av dina PM iaf, så är du en trevlig människa innerst inne. Alla gör misstag, ingen är perfekt.

Visa signatur

WS: GA-P35-DS3L, E7400 @ 3,36GHz, 4x2GB PC-8500, 9800GT 512MB GDDR3, OCZ SSD 30GB, 1TB SATAII
FS: Point of View ION 330, 2x1GB PC-6400, Adaptec RAID 2405, 12TB SATAII
FTP: D201GLY2, 1GB PC-5400, 4GB CF, 500GB SATA

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosensparven
Jag trivs med min omgivning och vice versa, jag förstår att du måste spinna vidare på din redan inslagna linje och vara tuff och otrevlig och det är inget jag kommer hålla emot dig. Men, vad jag förstått av dina PM iaf, så är du en trevlig människa innerst inne. Alla gör misstag, ingen är perfekt.

Joo, jag är trevlig. Men inte mot dig. Förstår inte varifrån du har fått det.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Joo, jag är trevlig. Men inte mot dig. Förstår inte varifrån du har fått det.

Joho! Försök inte, det bor allt en vänlig människa i dig med

Visa signatur

WS: GA-P35-DS3L, E7400 @ 3,36GHz, 4x2GB PC-8500, 9800GT 512MB GDDR3, OCZ SSD 30GB, 1TB SATAII
FS: Point of View ION 330, 2x1GB PC-6400, Adaptec RAID 2405, 12TB SATAII
FTP: D201GLY2, 1GB PC-5400, 4GB CF, 500GB SATA

Permalänk
Hedersmedlem

Ber att få påminna herrar Rosensparven och minibite3 om våra regler, närmare bestämt §1.3 Personliga ärenden, privata diskussioner eller liknande får inte förekomma i forumet. Så håll ert chattande till PM, tack.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Utelåst hobbymoderator
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Med andra ord är ni parasiter som lever på andras bekostnad?

har du jört talas om talesättet; en persons död en andres bröd

Visa signatur

Intel core i7 920@3,5ghz , Asus P6T 3gb ddr3 corsair xms3 minnen

Permalänk

Rosensparven, fucka inte upp en jävligt kul tråd nu genom att få den låst. Det är precis vad minibite3 vill.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Okej, då har jag väl bedragit Inet. Ska ni springa till Inet nu och tipsa dem om att de ska ringa 112 och polisanmäla mig? [/B]

Detta görs via 11414 (i alla fall där jag bor)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Grattis, du har just ändrat en definition i nationalencyklopedin.
Härdanefter när man slår upp besserwisser så kommer din avatar upp och en länk till din medlemssida.

Tror det är du som gör ditt bästa i detta ärende.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Nu vet vi vem som försöker leka detektiven i alla fall

Det gör vi alla här på forumet om detta nu har lyckats undgå dig :\

Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
I såna fall hade väl Inet anmält mig för bedrägeriförsök?
Tror den texten du skrev gäller när det är det är större summor.

Du är lite sent ute då detta redan är gjort av dom flesta här inne samt att lagen inte jobbar efter hur höga summor det handlar om utan efter principer.

EDIT:
@Moderator
Jag vet inte vad övriga anser men jag ser det som att minibite3 borde bli varnad och eller avstängd på grund av detta bedrägeriförsök där han även nyttjat forumets medlemmar till att försöka genomföra samt rättfärdiga sitt handlingssätt. Vilket gör att han genomför brott med hjälp att Swec's forum. Jag är inte helt på god fot med detta.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Geeks
SweClockers

*Rensad*

Fler personangrepp och hänglåset åker på.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RainesX
@Moderator
Jag vet inte vad övriga anser men jag ser det som att minibite3 borde bli varnad och eller avstängd på grund av detta bedrägeriförsök där han även nyttjat forumets medlemmar till att försöka genomföra samt rättfärdiga sitt handlingssätt. Vilket gör att han genomför brott med hjälp att Swec's forum. Jag är inte helt på god fot med detta.

+1
Brottslig verksamhet, eller medhjälp till sådan, hör inte hemma på SweC, det behöver man inte ens läsa regelverket för att veta.. Även om det vore synd att stänga av någon som tillför så mycken (skade)glädje

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RainesX
@Moderator
Jag vet inte vad övriga anser men jag ser det som att minibite3 borde bli varnad och eller avstängd på grund av detta bedrägeriförsök där han även nyttjat forumets medlemmar till att försöka genomföra samt rättfärdiga sitt handlingssätt. Vilket gör att han genomför brott med hjälp att Swec's forum. Jag är inte helt på god fot med detta.

Jag tror moderatorerna är tillräckligt kompetenta att avgöra det själva.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem

Jag misstror inte men tycker detta borde nämnas om än av en mindre medlem då detta är mitt tycke och tänke om saken i fråga.
Jag litar helt och fullt på att moderatorerna gör det dom skall och fattar ett beslut som är i överensstämmelse med regler och principer som detta forum bygger på även om jag nu kanske inte personligen håller med om dom nu skulle låta dig vara.
Planering av och förberedelse för brott har trots allt begåtts där SweC har blivit inblandade.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Utelåst hobbymoderator
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
*Rensad*

Fler personangrepp och hänglåset åker på.

är du full eller? så du menar inte att detta är ett brott på regel 8 då eller ,uppaning till brott, istället så rensar du bort dom inläggen o anser detta som person angrepp .. jadu vars är värden på väg. det kanske är lika bra att låsa tråden då om det nu ska vara på det sättet.

Visa signatur

Intel core i7 920@3,5ghz , Asus P6T 3gb ddr3 corsair xms3 minnen

Permalänk
Avstängd

hahahahah så underbar tråd god läsning så tidigt på morgonen

Minibite3 ser du inte själv att du har förlorat?

Inet vet vad du gör / gjort / tänkt göra och att du sitter och kallar folk omogna när det är uppenbart att du är 10 år och bor i dina föräldrars Källare liksom,
sen sitter du och myttar om dina Högskolekompetenser sen om din sk. Datorbyggen detta är ju komiskt om jag vore du skulle jag Radera mitt SweC account för att senare palla mig till skolan..

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumnus
hahahahah så underbar tråd god läsning så tidigt på morgonen

Minibite3 ser du inte själv att du har förlorat?

Inet vet vad du gör / gjort / tänkt göra och att du sitter och kallar folk omogna när det är uppenbart att du är 10 år och bor i dina föräldrars Källare liksom,
sen sitter du och myttar om dina Högskolekompetenser sen om din sk. Datorbyggen detta är ju komiskt om jag vore du skulle jag Radera mitt SweC account för att senare palla mig till skolan..

Vilken tur att du inte är jag då. Roligt att du tror på allt du läser och är såpass trångsynt. Du kan inte tänka dig att jag skämtade när jag skrev min profil? Utan du tror bestämt att jag är mytoman och lögnare. Försök se det hela på ett annat perspektiv än ditt egna egoistiska.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Hedersmedlem

Är det någon som ska tala tyst om egoism så är det du, minibite3. Hela ditt beteende genomsyras av narcissism och egoism.
Försök att sluta nu även om ditt ego egentligen inte klarar av det.

Det är nog bäst att låsa tråden eftersom tom sweclockers egen personal börjar tappa koncepterna.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

http:/www.minhembio.com/minibite3

Visa signatur

Amd 64 X2 6000+ 3,0 GHz- Crucial DDR2 PC 5300 4096MB- XFX 8800GTS 640MB SLI- Spinpoint T166- Corsair 520 W- HP 2465.

Permalänk
Medlem

Lite ironiskt.

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bengan99
http:/www.minhembio.com/minibite3

Säger bara, ät eller drick inte när ni tittar in på hans youtube-acc!

http://www.youtube.com/user/minibite3

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Utelåst hobbymoderator
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bengan99
http:/www.minhembio.com/minibite3

Citat:

Ursprungligen inskrivet av invztr
Säger bara, ät eller drick inte när ni tittar in på hans youtube-acc!

http://www.youtube.com/user/minibite3

Tror vi ska lägga ner denna bit ,det har som inget med denan tråd att göra över huvud taget

Visa signatur

Intel core i7 920@3,5ghz , Asus P6T 3gb ddr3 corsair xms3 minnen