Kan ej installera CoD5 Patch 1.2!?

Permalänk
Avstängd

Kan ej installera CoD5 Patch 1.2!?

Hej alla glada människor!:D Jag tänkte installera Patch 1.2 till Call of Duty 5 till PC men för att det krävdes för att kunna spela på internet, jag gjorde detta igår, (anledningen till att jag gör det igen är att jag omformaterade datorn) men som sagt det fungerade igår, idag står det bara när jag är vid sökvägen och trycker "nästa" : "A valid CoD5 - World At War installation could not be found at the path specified. Please specify the path where CoD5 is installed" Men jag har ju lagt att den ska installeras i CoD5mappen ;s

Ett scenario jag har är att CoD4mappen ligger ju bredvid CoD5mappen, i "Activiton"mappen alltså.. igår hade jag bara CoD5 då det fungerade klockrent att installera patchen, måste jag kanske avinstallera CoD4 först? Någon som känner igen sig i detta dilemma jag har?

Tack så mycket!

Permalänk
Avstängd

Vet inte om det är samma problem som jag hade med COD5 innan jag kom på hur man gjorde. Jag fick högerklicka på installationsfilen och välja häv blockering, sedan gick det att installera

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Avstängd

Hmm.. kanske kan vara det, finns dock inget sådant alternativ för mig och tror inte det är det, så vet inte vad jag ska göra har ingen lust att installera om det då jag får köra om en massa banor, så får väl klara ut kanpanjen och sedan får det väl raderas även om jag är klar med den, och bara ska spela online sen, lite tråkigt ändå!

Permalänk
Avstängd

Står det inget så är filen inte blockerad

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64