EU-lag reglerar Internet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
skojjar du lr? klart man måste kunna gå ur EU om man inte vill vara med?

Hej jag letade upp information om det och fann detta. Saxat från www.eu-upplysningen.se

Citat:

EU:s fördrag gäller på obestämd tid. Det finns inga fastslagna regler för hur ett land kan gå ur EU. Om ett land skulle gå ur EU skulle det kunna ske genom internationella förhandlingar grundade på folkrätten. Medlemsländer som bryter mot de mänskliga rättigheterna kan förlora sina rättigheter inom EU. Om ett EU-land inte uppfyller sina skyldigheter mot EU kan det eventuellt straffa ut sig ur unionen.

Fördrag på obegränsad tid

Fördragen innehåller inga regler om ett medlemslands utträde ur EU. I EG- och EU-fördragen liksom i Amsterdamfördraget och Nicefördraget står det också att "Detta fördrag har ingåtts på obegränsad tid". Det enda av de grundläggande fördragen som hade en tidsbegränsning var Fördraget om upprättandet av Europeiska kol- och stålgemenskapen, som upphörde att gälla den 23 juli 2002.

Vilket säger att man har gått med i EU på obestämd tid. Och man kan bara uteslutas ur EU om inte följer EU eller bryter mot de männskliga rättigheterna.

Med Vänliga Hälsningar

EtZi11

Visa signatur

Dator: Intel C2D E8400 3.0Ghz @ 3.6Ghz | Moderkort: Gigabyte EP35 DS4 | Hdd: Hitatchi 500 Gb | Grafikkort: Sapphire 4870x2 | Chassi: Antec 900| Nätagg: Corsair Tx 750W | 8 Gb Ram PC 6400 | Nec brännare | Skärm: 20" WIdescreen (L207WT)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Jag håller med, folket behöver ledarskap. Men vi är inte boskap, det är banne mig vår plikt att använda den hjärna vi har och tänka själva i vårt val av ledare. Att detta inte görs utan att folk såsar på i sin lilla drömvärld där ledarna är gulliga små krambjörnar med världens bästaste av chockladkaka att dela med alla gör mig så förbannad.

Att det skall vara så svårt att vakna upp och lukta på hur demokratin brinner är för mig helt främmande. För snart står den i lågor runt sängen som majoriteten av folken verkar sova i...

Äh, all media och tidningar har förvrängt våran syn..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Ehm...
Varför är ni upprörda?

Det här har aldrig varit någon hemlighet, och då menar jag inte just tlekompaketet utan vad som händer rent generellt sett. Jag själv har sett det här komma sen lååångt tillbaka och många andra med mig lär nog hålla med om att det är på intet sätt är någonting nytt eller som ens försökts att döljas.

Varför det här händer är enkelt. Vi tillåter det.
Varje dum, trångsynt och naiv liten vardags-svensk som dag in och dag ut ljuger sig själva rakt upp i ansiktet genom att tro att vi på något sätt skulle vara av vikt för styret. Att löften som ges skall hållas och att folkets intressen är vad som styr har sedan länge inte vart någonting än skinande små glaskulor värda jota så att folk inte skall bry sig om vad som faktiskt är på gång.

Och folk frågar mig varför jag inte röstar
Det här förklarar det hela rätt bra. För att jag blir så besviken och deppig varje gång jag tänker på alla miljoner av mina landsmän som så gärna ger upp allt vad demokratiska värderingar och integritet heter så länge som de slipper tänka själva. Eller som är villiga att offra alla de värderingar och principer som ett demokratiskt samhälle bygger på för att få så otroligt lite i retur... Så varför är folk förvånade?

Så även om jag må avsky de egoistiska, maktgalna och korrumperade idioter vi kallar för styre så är det inte ens i närheten av hur mycket avsmak jag känner och hur besviken jag är på de hjärndöda, blåögda, karaktärslösa, förbannade fån till efterblivna idioter som går och röstar på dem varje gång.

+500 babiljoner

http://www.youtube.com/watch?v=eR3KwODDzeY - fast byt ut Gladiators mot typ Melodifestivalen, etc...

Permalänk
Medlem

Men!

Klart som fan det kommr gå åt helvete. Problemen är dock snarare att ni tror så hårt på alla dessa konspirationsteorier. Ni som tror på NWO... ni tror alltså att Bush mfl. är en utomjordisk ödleras?

Det är ju kanon... Eller så tror ni bara på delar av teorin... det sköna är ju att det är samma idioter som kommer på det första som det sista. Tycker därmed ni får välja att antingen tro på hela ödlegrejen, alternativt inse att ni kan hitta konstiga mönster och konspirationer överallt.

Det sorgliga sanningen kring era konspirationsteorier är att det är inget annat än vanlig mänsklig girighet kombinerat med pengar. Det är allt... inga ödlor... inga konstiga sekter... ingen djävulsdyrkan.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

Riksdagen får helt enkelt låta bli att införa de dåliga delarna av förslaget i Sverige, inte för att jag tror på att de kommer protestera mot det men men

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damiano
the new world order kommer snabbare och snnabare ladda ner zeitgeist 1&2 eller wake up call (lagliga att ladda ner) förstår ni lite mer

Skulle du kunna länka till dem, letade lite men det finns en hel del "wake up call" och jag tror inte jag har hittat rätt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WadE
Det är val till Europaparlamentet den 7 juni.
Så första steget för förändring mot detta är att gå och röst!

Precis, och jag hoppas verkligen alla som sitter och spyr galla över EU och dess politiker faktiskt tar och utnyttjar sin demokratiska makt och skyldighet och röstar i EU valet. Tyvär gjorde bara ca 40% det förra gången.

Kom ihåg att vi får det politiker vi förtjänar.

Permalänk
Avstängd

Sverige borde gå ur EU.
EU var en fin tanke, men har blivit korrupt och motarbetar sina ideal.
Idealen för EU var att de skulle samarbeta och öka mänskliga rättigheter efter andra världskriget.
Men det har blivit korrumperat och används nu som förtryck och ta bort yttrandefrihet med censur, etc.

Men FN är iaf värst. FN är full av diktaturer från Afrika och mellanöstern som röstar för sina diktatur förslag.

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Badboy Rune
Precis, och jag hoppas verkligen alla som sitter och spyr galla över EU och dess politiker faktiskt tar och utnyttjar sin demokratiska makt och skyldighet och röstar i EU valet. Tyvär gjorde bara ca 40% det förra gången.

Kom ihåg att vi får det politiker vi förtjänar.

Väl talat!
Glöm inte att kryssa Olle

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
skojjar du lr? klart man måste kunna gå ur EU om man inte vill vara med?

Nope, jag tror det är rätt kört också faktiskt. EU ger så extremt stora straffavgifter för import/export etc. för länder utanför EU så det är inte hållbart - i längden - att inte vara med (detsamma gäller "Codex Alimentarius" tyvärr). Detta medför nog att Norge måste med inom kort också. Jag hoppas att jag har fel där dock. Jag tror att vi varken kan eller får lämna EU och demokratin i Sverige är bara en illusion. Det spelar nog egentligen ingen större roll vilket (stort) parti som vinner nästa val; de som bestämmer Sveriges framtid befinner sig inte i Sverige...

"Google that shit" och vakna...

/CGI

P.S
Jag kommer nog att rösta på "Enhet", "Piratpartiet" eller "Ny Framtid" nästa gång. Jag behöver dock kolla upp dem lite mer först. Om tillräckligt många gör det och det blir en stor förändring så får vi se om demokrati verkligen fungerar...
...och hur länge den sedan fungerar.

Visa signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Permalänk
Citat:

EU:s fördrag gäller på obestämd tid.

Det betyder bara att dom har gjort det lättare för sig genom att ta bort framtida omförhandlingar om hur unionen ska fortsätta när ett slutdatum skulle ha nåtts.

Citat:

EU:s fördrag gäller på obestämd tid. Det finns inga fastslagna regler för hur ett land kan gå ur EU.

Betyder bara att om ett land vill gå ur unionen så måste lagarna och reglerna för hur det ska gå till förhandlas fram vid ett sådant tillfälle. Dessa förhandlingar kan dock antagligen dra ut på tiden men om landet verkligen vill gå ur så är det bara att göra som när man är med i nästan vilken förening som hällst och helt enkelt sluta betala och använda deras tjänster.

Visa signatur

Intel Core i7-950 | Noctuna NH-U12P SE2 | ASUS P6X58D-E | Corsair XMS3 6GB (3 x 2GB) 1600MHz DDR III | Gigabyte ATI Radeon HD 5770 Silent Cell 1 GB GDDR5 | Corsair Force Series F80 80GB SSD | Western Digital Caviar Green 2TB SATA/300 64MB | Corsair VX550W PSU | Windows 7 Ultimate 64-bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av leksak
Sverige borde gå ur EU.
EU var en fin tanke, men har blivit korrupt och motarbetar sina ideal.
Idealen för EU var att de skulle samarbeta och öka mänskliga rättigheter efter andra världskriget.
Men det har blivit korrumperat och används nu som förtryck och ta bort yttrandefrihet med censur, etc.

Men FN är iaf värst. FN är full av diktaturer från Afrika och mellanöstern som röstar för sina diktatur förslag.

Om du läser min post lite längre upp så märker du att det i princip är omöjligt att gå ut ur EU!

Med Vänliga Hälsningar

EtZi11

Visa signatur

Dator: Intel C2D E8400 3.0Ghz @ 3.6Ghz | Moderkort: Gigabyte EP35 DS4 | Hdd: Hitatchi 500 Gb | Grafikkort: Sapphire 4870x2 | Chassi: Antec 900| Nätagg: Corsair Tx 750W | 8 Gb Ram PC 6400 | Nec brännare | Skärm: 20" WIdescreen (L207WT)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bacon
Men!

Klart som fan det kommr gå åt helvete. Problemen är dock snarare att ni tror så hårt på alla dessa konspirationsteorier. Ni som tror på NWO... ni tror alltså att Bush mfl. är en utomjordisk ödleras?

Det är ju kanon... Eller så tror ni bara på delar av teorin... det sköna är ju att det är samma idioter som kommer på det första som det sista. Tycker därmed ni får välja att antingen tro på hela ödlegrejen, alternativt inse att ni kan hitta konstiga mönster och konspirationer överallt.

Det sorgliga sanningen kring era konspirationsteorier är att det är inget annat än vanlig mänsklig girighet kombinerat med pengar. Det är allt... inga ödlor... inga konstiga sekter... ingen djävulsdyrkan.

Har kollat det mesta av David Icke, Zeitgeist etc och inte tror jag på några ödlor heller. Vad du tycker att folk får välja mellan är ju rätt ointressant också, folk får tro på vad dom vill. Men visst handlar det i grunden girighet och att tjäna pengar oavsett kostnad. Att det är "tänkt" att världen ska vara samlad under en och samma regering osv ser jag som tänkbart dock, det är ju det dom som har makt vill ha, mer makt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Har kollat det mesta av David Icke, Zeitgeist etc och inte tror jag på några ödlor heller. Vad du tycker att folk får välja mellan är ju rätt ointressant också, folk får tro på vad dom vill. Men visst handlar det i grunden girighet och att tjäna pengar oavsett kostnad. Att det är "tänkt" att världen ska vara samlad under en och samma regering osv ser jag som tänkbart dock, det är ju det dom som har makt vill ha, mer makt.

+1 \o/

Visa signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bacon
Men!

Klart som fan det kommr gå åt helvete. Problemen är dock snarare att ni tror så hårt på alla dessa konspirationsteorier. Ni som tror på NWO... ni tror alltså att Bush mfl. är en utomjordisk ödleras?

Det är ju kanon... Eller så tror ni bara på delar av teorin... det sköna är ju att det är samma idioter som kommer på det första som det sista. Tycker därmed ni får välja att antingen tro på hela ödlegrejen, alternativt inse att ni kan hitta konstiga mönster och konspirationer överallt.

Det sorgliga sanningen kring era konspirationsteorier är att det är inget annat än vanlig mänsklig girighet kombinerat med pengar. Det är allt... inga ödlor... inga konstiga sekter... ingen djävulsdyrkan.

vem fan bryr sig vad dom dyrkar var dom kommer ifrån allt jag vet är att dom inte vill oss väl skiter i vad du tror e konspirations teorier men det finns enkla fakta dom här människorna vill skapa one world goverment de är sanningen och inget bra kan komma av att en stryr en hel planet

Visa signatur

P182. i5 750@4,01. 5770. 4GB corsair 1600mhz. win7 ultimate 64.X-25 g2 160GB. noctua nh-u12p.
Foto: D5100. 18-55mm.50mm1,8. sb800.

http://corruptio.blog.com/

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abbe_93
Skulle du kunna länka till dem, letade lite men det finns en hel del "wake up call" och jag tror inte jag har hittat rätt.

wake up call new world order heter den ha kul och öppet sinne
http://thepiratebay.org/torrent/4338897/Wake_Up_Call_-_New_Wo...(XVid).

Visa signatur

P182. i5 750@4,01. 5770. 4GB corsair 1600mhz. win7 ultimate 64.X-25 g2 160GB. noctua nh-u12p.
Foto: D5100. 18-55mm.50mm1,8. sb800.

http://corruptio.blog.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kromgol
Ni kanske tycker att dom har rätt i frihetsfrågorna, men alla andra frågor då?

Det här handlar allt mer om att markera att något är fel än att rösta på rätt parti. De flesta stora partier idag är i stort sett likadana, man finner endast löjligt små skillnader i hjärtefrågor. Dessutom är piratpartiet inte helt fel ute vad gäller deras politik. Mycket har hänt på bara några år.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Har kollat det mesta av David Icke, Zeitgeist etc och inte tror jag på några ödlor heller. Vad du tycker att folk får välja mellan är ju rätt ointressant också, folk får tro på vad dom vill. Men visst handlar det i grunden girighet och att tjäna pengar oavsett kostnad. Att det är "tänkt" att världen ska vara samlad under en och samma regering osv ser jag som tänkbart dock, det är ju det dom som har makt vill ha, mer makt.

Även om du har en poäng i vad du säger måste jag säga att det där var ganska naivt sagt. Konspirationer har förekommit otaliga gånger genom historien. Vad säger att det inte sker nu?

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

Jag citerar vad en god vän just sade till mig IRL:

Citat:

ALLTING "stort" som händer i världspolitiken idag tar oss närmare New World Order.

(NWO= alltså en världsregering som som styr/kontrollerar/begränsar allt och alla.)

Sug på den en stund.. :-/

/CGI

Visa signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Permalänk

Detta är sjukt.

PP har min röst i nästa val.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damiano
vem fan bryr sig vad dom dyrkar var dom kommer ifrån allt jag vet är att dom inte vill oss väl skiter i vad du tror e konspirations teorier men det finns enkla fakta dom här människorna vill skapa one world goverment de är sanningen och inget bra kan komma av att en stryr en hel planet

Nej, gemensamt för de flesta konspirationsteorier är väl att det inte finns (trovärdig) fakta (som stödjer teorin)?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olafett
Även om du har en poäng i vad du säger måste jag säga att det där var ganska naivt sagt. Konspirationer har förekommit otaliga gånger genom historien. Vad säger att det inte sker nu?

Och hur många gånger "genom historien" har vi varit så tekniskt avancerade att det nu är möjligt? Mobil-spårning, FRA, datalagringsdirektivet, telekompaketet, ACTA, listan kan göras lång på alla åtgärder som kan (och i min mening kommer) begränsar folks yttrandefrihet och friheter i allmänhet. Själv sitter jag bara och väntar på att EU ska hosta upp lagar mot att det är olagligt att inneha och bruka kryptering överhuvudtaget.

Så min fråga är väl, hur mycket ska det krävas innan folk vaknar upp?

Edit: Med mobilspårning menade jag att alla operatörer ska spara och enkelt lämna ut data som kan användas till att triangulera en mobils position. Men jag ska väl lyssna på den där trollande Moderaten som tyckte att om man inte gillar FRA ska man bara sluta använda internet, och gillar man inte mobilspårning ska man kasta bort sin mobil också. In i ledet bara.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Ehm...
Varför är ni upprörda?

Det här har aldrig varit någon hemlighet, och då menar jag inte just tlekompaketet utan vad som händer rent generellt sett. Jag själv har sett det här komma sen lååångt tillbaka och många andra med mig lär nog hålla med om att det är på intet sätt är någonting nytt eller som ens försökts att döljas.

Varför det här händer är enkelt. Vi tillåter det.
Varje dum, trångsynt och naiv liten vardags-svensk som dag in och dag ut ljuger sig själva rakt upp i ansiktet genom att tro att vi på något sätt skulle vara av vikt för styret. Att löften som ges skall hållas och att folkets intressen är vad som styr har sedan länge inte vart någonting än skinande små glaskulor värda jota så att folk inte skall bry sig om vad som faktiskt är på gång.

Och folk frågar mig varför jag inte röstar
Det här förklarar det hela rätt bra. För att jag blir så besviken och deppig varje gång jag tänker på alla miljoner av mina landsmän som så gärna ger upp allt vad demokratiska värderingar och integritet heter så länge som de slipper tänka själva. Eller som är villiga att offra alla de värderingar och principer som ett demokratiskt samhälle bygger på för att få så otroligt lite i retur... Så varför är folk förvånade?

Så även om jag må avsky de egoistiska, maktgalna och korrumperade idioter vi kallar för styre så är det inte ens i närheten av hur mycket avsmak jag känner och hur besviken jag är på de hjärndöda, blåögda, karaktärslösa, förbannade fån till efterblivna idioter som går och röstar på dem varje gång.

Du har så rätt, precis såhär känner jag. Varje gång sådant här händer blir det kalabalik på internet, sen när man går på demonstration eller liknande märker man hur ensam man är, folk verkar bli upprörda i några minuter sedan är allt glömt, eller så orkar folk helt enkelt inte lämna tangentbordet.

Visa signatur

2008-06-18 - dagen då jag tappade förtroendet för svensk politik

Permalänk

Jag instämmer i mycket som skrivits. Men när en del t.ex menar att nu är det dags för en ny generation att ta tag i detta, eller "stor i orden men.." osv, så tror jag en del av förklaringen på vad som ligger bakom är följande: i och med inträdet i vuxenvärlden blir de flesta inlåsta i den moderna kapitalismens ekorrehjul. Hela vår ekonomi bygger på skuldsättning. När man (om man) får fast jobb, gör man som alla andra och binder upp sig med hus-, billån, etc. och sen får man springa i detta hjul av amorteringar resten av livet. Har man jobbat duktigt ett helt liv lyckas man kanske arbeta av halva villalånet. Och så ser mångas verklighet ut. I en sån sitts är man helt säkert mer benägen att sitta still i båten och hålla käft. Antalet rebelliska anarkister med revolutionära tendenser är nog lätträknade i villaförorten. Då blir det nog lätt så att man blir sittande i soffan framför "Så ska det låta" istället för att snickra plakat och ge sig ut i snålblåsten och säga sitt hjärtas mening. Göran Persson skrev ju en bok som hette "Den som är satt i skuld är icke fri" och sannare ord har nog aldrig kommit från honom. Jag menar inte alls att låta nedlåtande mot dessa hårt arbetande Svenssons som jobbar och sliter för att hålla fogden borta. Tvärtom. Det är dessa vi har att tacka för vårt välstånd. Därför är det också dessa som sitter på det kraftfullaste vapnet den dagen dessa miljontals människor fått nog. Tänk om denna grupp kollektivt skulle bestämma sig för att i protest stanna hemma från jobbet t.ex. första måndagen varje månad (bortsett från de inom samhällskritiska funktioner). Då skulle det börja hända grejer, det är ett som är säkert. Hoppas inte det låter som jag förespråkar revolution. Då tror jag mer i likhet med Göran Grejder på en reformation, men när alla dessa nya lagar konvergerar med diverse bonusskandaler och annat rofferi blir man påmind om att utvecklingen måste vända. Vilket förutsätter att vi kan lita på att våra folkvalda politiker faktiskt värnar medborgarnas intressen och inte låter sig köpas eller skrämmas av storföretagens påtryckningar (eller för den delen följer Margot Wallströms exempel och tar första bästa flyga ner till en eu-politisk karriär i Bryssel för att sen kunna lösa in en check på 21 mille efter 10 år). *end of rant*

Permalänk
Medlem

Det är ju bara för mycket nu...

Om det här är en mardröm, så vill jag vakna upp nu helst.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - Intel i7 3770K - Asus P8Z77-V - Corsair 16Gb Vengeance memory - Intel SSD 330 - Gigabyte 1070 Ti Windforce - Corsair HX 850W

R.I.P. 20190916 Gigabyte GTX670 Windforce OC

Permalänk
Medlem

Jag känner att piratpartiet kommer få en uppsving nu, de har min röst i alla fall.

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bacon
Men!

Klart som fan det kommr gå åt helvete. Problemen är dock snarare att ni tror så hårt på alla dessa konspirationsteorier. Ni som tror på NWO... ni tror alltså att Bush mfl. är en utomjordisk ödleras?

Det är ju kanon... Eller så tror ni bara på delar av teorin... det sköna är ju att det är samma idioter som kommer på det första som det sista. Tycker därmed ni får välja att antingen tro på hela ödlegrejen, alternativt inse att ni kan hitta konstiga mönster och konspirationer överallt.

Det sorgliga sanningen kring era konspirationsteorier är att det är inget annat än vanlig mänsklig girighet kombinerat med pengar. Det är allt... inga ödlor... inga konstiga sekter... ingen djävulsdyrkan.

Så om jag fattat det hela rätt så införs lag efter lag och regel efter regel som direkt eller indirekt hotar vår integritet och de grunder en demokrati bygger på av den anledningen att de som ser detta hända faktiskt ser det hända?

Det finns alltså ingen som faktiskt klubbar igenom dessa lagar utan det är vanliga människor som sitter hemma som per automagi genom att misstänka att det händer gör att det händer? Vill du vara snäll och dela med dig av denna mysteriska kraft som tvingar våra folkvalda att ta beslut baserat på vad dessa paranoida människor sitter och tänker på hemma i sofforna.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

"Remeber the 5th of november, with gun powder plot and treason, I see no reason why the 5th of november should ever be forgot"

Varför fick jag just sån lust att se den igen...?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Att det skall vara så svårt att vakna upp och lukta på hur demokratin brinner är för mig helt främmande. För snart står den i lågor runt sängen som majoriteten av folken verkar sova i...

Ach! Schöön! Du bist ja so poetish!

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragin Pig
http://www.youtube.com/watch?v=EQ2dPaazLps

Staten och kapitalet håller ännu. Fan skall kolla min samling av Ebba Grön och KSMB. Blev lite nostalgisk, antar att vi har ett ännu sämre läge nu ekonomiskt än 1979-1982. När kära Olof Palme var våran stadsminister.

Visa signatur

Min:ABIT NF7-S V2.0,Barton 2500+AQXEA XPMW@2,35Ghz,2x521Mb Adata Cas 2-3-3-6,Lt 6800LE 1,3v 16x1,6@440-930,SLK900A,Mustek A806 5:1 Dolby Digital Amp. Frugans:ESC K7-SEM,Duron1600,512Mb DDR. Antons:Aopen AK73(A)-V,512Mb Sdr,Xp1600+Parlomino AGOIA GREEN@1875Mhz@1.9v,Volcano7+Moddad@92mm,Gf 4200Ti@305-610 Zalman HP-80.

Permalänk

Så dåligt av dem...

Visa signatur

.: Phenom II 940 @ 3Ghz Scythe Ninja 2 | 8192Mb DDR2 800 MHz | Nvidia GTX 275 | 5 TB| Gigabyte Odin GT 800W | Logitech Mx518 Razer Destructor| Saitec Eclipse II| Eizo 2431WK :.