assassins creed 2 teaser

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Sep 2003

assassins creed 2 teaser

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vancouver
Registrerad
Maj 2005

Tyckte att det såg ut som att man kanske kommer att kunna använda vingar, återstår att se.
Det första Assassins Creed var ju årets största besvikelse iallafall.

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Mar 2003

Tycker inte alls att AC var en besvikelse. Visst. Det var repetitivt, men fan så roligt ändå. Har de bara gjort lite mer varierande spel här så kommer jag älska det.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Feb 2005

Jag gillade AC till en början, men sen efter tag blev de lite smått enformigt.
För övrigt helt ok spel tycker jag.

Desktop|Intel I7 6700k|Asus Z170-e|Nvidia GTX 1070|Corsair DDR4 2x8GB|525GB SSD|1,5TB
Mouse|Steelseries Sensei|Keyboard|Qpad MK50|Monitor|Benq XL2420t|Benq G2010WA
Laptop|HP ProBook 4320s I3|128GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 411j 13TB
Tab|Nexus 7 2gen 16GB|Phone|iPhone SE 64GB|HTPC|2x Raspberry Pi 3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stenungsund
Registrerad
Sep 2004

Visst blev det enformigt när varje uppdrag gick ut på exakt samma saker... och när man lärde sig tekniken var man ju helt odödlig... men det var ändå en jävligt skön känsla i det... jag tröttnade aldrig på de öppna miljöerna... de få gånger man var åtminstone lite inomhus så längtade man genast ut igen.

Men jag hoppas ju på att 2:an är en fortsättning på storyn, inte bara på medeltidsmorden. För storyn var trots allt rätt trevlig.