Letar kul fps [sniper, smyga]

Permalänk
Medlem

Ja metal gear solid 4 är det mest välgjorda spelet jag någonsin stött på. Jag köpte en ps3a enbart för det spelet och det ångrar jag verkligen inte till pc finns det tyvärr inget spel som är i närheten av mgs4.

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av orka_krull
Sniper delen i CoD4 är episk

1000+
spelat om den delen tiotalet gånger blir bättre och bättre för varjegång <3

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
Stryk Rainbow Six vegas, och testa Rainbow Six:raven Shield allt efter den serien är bara skräp.

sorry för off-topic, men har försökt få RS att fungera på XP utan någon succe precis, crashar så fort man startar det. har originalskiva o allt. har en teori då det är en Dell Xps jag kör på med Geforce Go 7900GTX, och att RS inte har någon support för mobila grafikkort eller drivisar som fungerar med RS. (har senaste)
Någon som har en lösning så är det glatt välkommet

/MB

Permalänk

Även om det inte är sniper så är Assassin's Creed fett coolt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av orka_krull
Sniper delen i CoD4 är episk

Någon mer än jag som fixade skottet från hotellet på första försöket?

Att ta sig därifrån var dock ett rent H*LV*TE

Permalänk

Från hotellet? När man ska snipa terrorsnubben?

Svårt att misslyckades då skottet sugs mot honom....

Permalänk
Medlem

Project I.G.I 1, 2?

Aningen gamla spel men

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Jag kommer ihåg att jag gillade spelet No one lives forever 2. Men det är också rätt gammalt. Mycket smyga där.

Visa signatur

Asus P5K-Premium WiFi | Intel Core2Quad Q6600 @ 3.3Ghz | 4x2GB OCZ Platinum | Radeon HD6950GB | Intel SSD 160GB

Permalänk

Ghost recon

Visa signatur

CPU:AM3 955BE@3.6+True black, MB:MSI 790FX-GD70, RAM:8GB Corsair, GPU:HD5870, SSD:Intel 80G g2(Win7) + 120G corsair(spel), PSU:Zalman 850w Chassi: Fractal design define XL

Permalänk

Red Orchestra: Ostfront 41-45
Finns på Steam och kräver inte speciellt mycket, ser ändå bra ut.
Väldigt kul att smyga omkring med sniper i det spelet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
Menade Rainbox Six seriern om man följer kronologiskt ordning på när dom gjordes så suger allt efter Ravenshield,Vegas är rena action rullen gämnfört Ravenshield,och i min mening och många andras så har Rainbowsix spelen aldrig varit ett Pang Pang shoot em up spel i den rätta bemärkelsen.
Vegas The Bastard son!

Vet inte om jag håller med där, Vegas har klara fördelar över Raven Shield, kört RB6 sedan första delarna... Vegas är det inget större fel med som spel direkt, så även om det saknar bitar av den gamla charmen, så suger inte spelet. Är dock som du säger mer actionorienterat, dock betydligt mer flexibelt i rörelse och AI. Alla får ha sina åsikter dock, Raven Shield är nog det bästa Rainbow 6 hitills om man ser till serien sett.

Låt honom istället prova Vegas istället för att be honom stryka det pga dina åsikter, alla tycker inte lika trots allt.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jagspelardator
Red Orchestra: Ostfront 41-45
Finns på Steam och kräver inte speciellt mycket, ser ändå bra ut.
Väldigt kul att smyga omkring med sniper i det spelet.

Måste hålla med dig där. Det spelet kan verkligen bli nervpirrande om man smyger runt i en stad och vet att en fiende kan dyka upp från ingenstans.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.