My Brute is stronger than your brute!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
lund
Registrerad
Maj 2007

My Brute is stronger than your brute!

mybruteDOTcom

Välj ert namn åt er krigare och börja utmana andra.

Efter er första fight, återvänd till er "cell" och fixa lösenord, så är er krigare "registrerad".

Roligt strö spel att latja med under "pauser", mellan forum läsande o tjivas med polare om vem som e starkast. Det är väldigt random vilka egenskaper, vapen eller djur man kan få. Men det e charmen.

"May optimus proeliator lucror"

okej

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vischan
Registrerad
Sep 2003

837:e gången? referrers etc

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006

Rätt småroligt när man inte har nått annat för sig =),

Så Nöjd?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! töntig regel imo =/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Huddinge
Registrerad
Mar 2008

http://www.mybrute.com

smått underhållande spel

* Länk redigerad enl. §9 *

Stationär: Antec Nine Hundred, Intel i5 2500K + Noctua NH-U12P, Antec TruePower 550W, XFX radeon HD 6850, MSI p67a-GD55, Seagate Barracuda 7200RPM 320GB, Corsair XMS3 1600MHz 4GB

Bärbar: Asus U36SD RX002V

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2005

http://mybrute.com

Lite kul ibland

i5 7600K | MSI Z270 TOMAHAWK | Corsair RM750x | Fractal Design Define R5 | WD Blue 2TB 5400rpm 64MB | Corsair 16GB
MSI GeForce GTX 1060 6GB GT OC | be quiet! Pure Rock
ASUS DVD±RW DRW-24D5M | Windows 10

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
bakom tgb.
Registrerad
Jun 2002

Det är ju konstigt att ingen fattar trots den strida ström av trådlåsningar och avstängningar vi haft senaste veckan.
REF-länkar är helt och hållet förbjudet i detta forum.
Ni får en chans fram till kl. 01.00 att ta bort era länkar, sen blir det permban på er allihop.

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
*
Registrerad
Mar 2009
Citat:

Ursprungligen inskrivet av videfix
Det är ju konstigt att inget fattar trots den strida ström av trådlåsningar och avstängningar vi haft senaste veckan.
REF-länkar är helt och hållet förbjudet i detta forum.
Ni får en chans fram till kl. 01.00 att ta bort era länkar, sen blir det permban på er allihop.

Vart i reglerna står det? Jag kan iallafall INTE hitta det.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sjögren_85
Vart i reglerna står det? Jag kan iallafall INTE hitta det.

Finns det någon vinst för "länkaren" i form av poäng eller pengar så är det under § 9

Måste läsa mellan raderna

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
bakom tgb.
Registrerad
Jun 2002

Då iaf 3 av 4 uppmärksammade och följde min uppmaning så lät jag nåd gå före rätt och redigerade själv bort den sista reflänken men det är absolut inget jag tänker göra nån vana av.
Så än en gång, vi tolererar inte någon form av reflänkar i forumet.
* Tråd låst *

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.