Fyndvara på Komplett.se?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Köp det. Du har ju ångerrätt på 14 dagar om det skulle saknas en massa prylar. Det jag kan se i listan som är viktigt att det följer med är:

ProbeIt Cable
3-Way SLI Cable
SLI Cable
SupremeFX X-Fi Audio Card
External LCD Poster
3 in 1 ASUS Q-Connector Kit
Thermal sensor cables

Dessa saker kan vara svåra, för att inte säga nästan omöjliga att få tag i.

Vart står det att man får med det där?.. eller är jag helt ute o flyger nu :S

Det är väl ändå asus rampage extreme o striker II?

Permalänk
Medlem

Jag gick på listan som trådskaparen lagt upp lite tidigare i tråden. Och det var ju ett P6T deluxe sa han.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Köp det. Du har ju ångerrätt på 14 dagar om det skulle saknas en massa prylar. Det jag kan se i listan som är viktigt att det följer med är:

ProbeIt Cable
3-Way SLI Cable
SLI Cable
SupremeFX X-Fi Audio Card
External LCD Poster
3 in 1 ASUS Q-Connector Kit
Thermal sensor cables

Dessa saker kan vara svåra, för att inte säga nästan omöjliga att få tag i.

Är det kvar så tror jag att jag köper det ikväll

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Jag gick på listan som trådskaparen lagt upp lite tidigare i tråden. Och det var ju ett P6T deluxe sa han.

ja jag vet men jag hittar ingen information om att man ska få med ett x-fi ljudkort.
Då moderkortet redan har ett ljudchip

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
ja jag vet men jag hittar ingen information om att man ska få med ett x-fi ljudkort.
Då moderkortet redan har ett ljudchip

Lite lurigt också. Men jag tänker kolla på reviews och se vad man får med. Tycker jag att det saknas för mycket så lämnar jag tillbaka det.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Det kan vara ett litet istickskort som man får med moderkortet. Har sett det på andra moderkort.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Det kan vara ett litet istickskort som man får med moderkortet. Har sett det på andra moderkort.

Ja, ja vet hur det ser ut. Men du måste ha kollat på fel moderkort, för man får inget internt ljudkort till det där moderkortet. Sitter redan på moderkortet via det inbyggda.
Ljud
Ljudutgång Ljudkort
Audio Codec AD2000B
Ljudutgångsläge 7.1-kanals surround
Standarder som följs High Definition Audio

http://www.asus.com/Product.aspx?P_ID=iRlP8RG9han6saZx

där ser du faktan om det kortet som han är intresserad av.

Permalänk
Medlem

Nu är det köpt! Fick hjälp av farsan med betalningsblablabla.

Nu vill man hem!!! Är i fjällen och kommer inte hem förräns på lördag :S Kommer att längta ihjäl mig.

Efter 4 veckor har man ett XFX 8800 Ultra, Zalman VF-1000, Zalman RHS88 och nu ett Asus P6T Deluxe. Då beställer man några saker till från Inet och sen måste man iväg till Alina i östersund någon helg...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Fått hem den än?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
Fått hem den än?

Det bör vara hemma, men det är inte jag. Är i Vemdalen tills på lördag. Vilken pina... Varit skitväder hela påsken förutom två dagar. Och morsan och farsan envisas med att vara kvar här också!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Nu är jag hemma! Hämtade ut kortet på Ica på vägen hem

Vart lite besviken när jag såg att det bara var kortet och inget annat. Alltså, inga kablar, ingen I/O shield.

Fick detta för 2114. Ett nytt kostar 2895. Det blir 781:- billigare.
Kan man köpa kablar och allt annat som följer med till ett nytt för under 781:-?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Kablar kostar bara typ 29:- på Mediamarkt. In/out plåten kan man ibland få av tillverkaren, du får kontakta deras support. Samma sak med instruktionsbok.

Otur att det skulle vara bara kortet

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Asus eller kompletts support?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Asus eller kompletts support?

Kontakta bara asus sverige och fråga lite snällt så har du den nog i brevlådan snart.

Edit: länk http://www.asus.se/aboutasus.aspx?show=3

Visa signatur

| e2160@3200mhz | p6n sli v2 | 9600gt@690/1850/995 |

Permalänk
Medlem

Schlängde iväg ett mail. Hoppas på det bästa

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare