"Anarkist" från och med idag

Permalänk

men kommer de få 4% i Eu-valet tror du?

Permalänk
Medlem

är det en 4% spärr i eu valet? men i nuläget är det nog inget problem, så länge inte EU ska rösta om en annan lag som är ännu mer idiotisk(för att ta fokus ifrån "Piratfrågan")

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Söker man någon form av säkerhetsklassad anställning så är det välan praksis att SÄPO gör en bedömning.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iXam
Söker man någon form av säkerhetsklassad anställning så är det välan praksis att SÄPO gör en bedömning.

Det kan det säkert vara, men att ha varit medlem/vara medlem i ett parti som jobbar för ökad (behållen) integritet etc. tror jag inte utgör någon "säkerhetsrisk". Annat kanske om man varit aktiv i AFA eller liknande.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
är det en 4% spärr i eu valet? men i nuläget är det nog inget problem, så länge inte EU ska rösta om en annan lag som är ännu mer idiotisk(för att ta fokus ifrån "Piratfrågan")

nej 4% spärr i Eu tror jag inte men jag menar det säger ju om PP skulle komma in i riksdagen om det var val nu. Var mer så jag mena Men Eu kommer nog rösta igenom nån annan idiotlag som säger att man inte får prata med en dansk utan att ha en kille som övervakar samtalet