flera torrentsiter stänger ner

Permalänk
Medlem

Usch så jävla tragiskt Min favorittracker, swedvdr, lägger ner De hade fått ett hotbrev från APB att om dom inte stänger ner före 29e så kommer dom få smisk av deras advokater ungefär....

Visa signatur

denna signatur är inte vettig, den är inte heller tänkt att ha någon djup filosofisk mening som man kan tro. allt jag vill säga med denna signatur är att jag inte har nånting att skriva.

Permalänk
Korsordsguru

SceneHD gör även samma sak efter brev från APB. De kommer att stänga trackern den 28:e denna månad.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Så länge Torrentleech är kvar så överlever jag.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Så länge Torrentleech är kvar så överlever jag.

+1
Bästa sidan enligt mig också, de har i princip allt.

Visa signatur

Xbox 360 gamertag: Neonx019

Permalänk

www.starbits.se kan du lägga till

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Puretna.com så länge det finns så överlever jag!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

SceneHD har öppnat sin tracker igen, någon som vet hur det är med de andra?:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Holländsk polis plockade ner SwePiracy den 24/2, APB är på frammarsch:(

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Dreamseed.nu stängde ned igår, visserligen ingen privat tracker eller så men iaf.

Swepiracy kommer upp snart ska ni se;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Dreamseed.nu stängde ned igår, visserligen ingen privat tracker eller så men iaf.

Swepiracy kommer upp snart ska ni se;)

hoppas du har rätt:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Är väl bara noobs som fortfarande använder torrents?

Permalänk
Medlem

Och varför skulle bara noobs använda torrents? Eller försöker dui vara rolig och säga att du använder magnet-links?

Permalänk
Medlem

Usenet. Kostar förvisso en månadsavgift men jävligt skönt att slippa den jäkla seedningen och alla jäkla rarfiler man måste spara på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Usenet. Kostar förvisso en månadsavgift men jävligt skönt att slippa den jäkla seedningen och alla jäkla rarfiler man måste spara på.

N00bs använder Usenet, riktiga killar har konto på ftp top sites inom scenen.

Permalänk
Medlem

Usenet har jag som backup, men ser verkligen inte varför jag ska använda det utöver Torrents i dagsläget.

Seeda är ju knappast något besvär, och man har lite mer Space än 80mb på diskarna idag.

Att seeda torrents till 1:1 tar ju 0 tid.

Mina favvisar är uppe och rullar på utan problem fortfarande.
Men som sagt, usenet finns som backup.

Till 0z064 som ville vara cooling med usenet, jag använder DC ibland fortfarande *highfive*

Vem vet, man kanske kommer gå tillbaka till IRC och email client för sådant här snart?!

Permalänk
Medlem

Swepiracy verkar vara uppe igen!:D Kan dock inte logga in med mina gamla inloggningsuppgifter :S

Permalänk
Skrivet av Tumvante:

Kan ingen härlig människa starta en svensk tracker utanför svenska gränsen?

Finns en åtminstånde

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607