Uttråkad? Charmigt & Stilrent RPG - MyBrute!

Permalänk
Medlem

Uttråkad? Charmigt & Stilrent RPG - MyBrute!

Saknar du sysselsättning eller bara bara slösurfar för nöjets skull?

Då kan jag starkt rekommendera ett charmigt spel jag fann häromdagen.
Spelets namn är MyBrute (se nedan), och går ut på att skapa en karaktär och medverka i strider, och slutligen i turneringar.

  • Spelet är till stor grad turbaserat. Då du skapar en karaktär blir du tilldelad startattributer i Strength, Agility och Speed, ev. en Superförmåga och en Special. Allt eftersom Du levlar ökar antingen attributer, en ny specialfärdighet (jämför Megaman) låses upp, eller du får tillgång till nya vapen.

  • Spelet är starkt beroendeframkallande men lyckligtvis finns det en begränsning på antal fighter per dag (6 initialt, därefter 3).
    Det är som sagt randombaserat, men väldigt charmigt än dock!

  • Prova att levla upp en karaktär under två till tre dagar och känn hur du charmeras!

  • Du får initialt tillgång till 6 fighter detta dygn, men får en extra bonusfight
    genom att möta en befintlig spelare

- Så klicka på länken nedan för att sätta igång!

Skapa konto & få en bonusfight: * bort *

Good luck! Det vore skoj att skapa en Sweclockers-klan!

Visa signatur

Datorer är som tonåringar, de krånglar hela tiden.

Permalänk
Medlem

Vad jag tycker om spelet - Inte alls bra

Vad jag tycker om din reflänk, läs en viss klistrad tråd.

Permalänk
Medlem

Jag avskyr spelet, spammas reflänkar vart man än är och surfar, förstår inte att sån skit kan "spelas" av så många personer..

Förövrigt så finns det redan massa trådar om det och för det andra så är det mot reglerna att posta sådana här länkar, finns klistrad tråd om det:
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Permalänk
Hedersmedlem

Inte nu igen!!!
* Tråd rensad och låst. TS avstängd *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.