ALLA återförsäljare läs detta..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Månen
Registrerad
Jul 2007

ALLA återförsäljare läs detta..

Varför har ingen av er tagit hem denna ?
http://www.arctic-cooling.com/catalog/product_info.php?cPath=...

Den som planerar att ta hem den kan ju svara här direkt..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2008

För liten marknad kanske?.. Enbart till EN specifik grafikkorts modell som kanske inte precis ligger i topp när det gäller användarstatistik. Men onekligen en extremt bra produkt. Jag skulle gärna se en liknande lösning till mitt nya GTX 275.. Min i princip ljudlösa rigg är tyvärr ej så tyst som den än gång var :/

edit: Den fanns ju faktiskt till mitt kort verkar det som! GTX 275 är väl bygd efter samma struktur som 280:an? ;D Synd den är så dyr bara

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Månen
Registrerad
Jul 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anteljungh
För liten marknad kanske?.. Enbart till EN specifik grafikkorts modell som kanske inte precis ligger i topp när det gäller användarstatistik. Men onekligen en extremt bra produkt. Jag skulle gärna se en liknande lösning till mitt nya GTX 275.. Min i princip ljudlösa rigg är tyvärr ej så tyst som den än gång var :/

edit: Den fanns ju faktiskt till mitt kort verkar det som! GTX 275 är väl bygd efter samma struktur som 280:an? ;D Synd den är så dyr bara

Det finns väldigt många som äger ett X2 och dom är högljudda och låter mycket, så en marknad finns

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åkersberga
Registrerad
Aug 2003

Tja, en anledning kan ju vara att det står "Available from End of May" på AC´s hemsida

Main: Intel Ivy Bridge 3770K | Thermalright Silver Arrow SB-E | Corsair Vengance LP 16GB 1600mhz | ASUS P8Z77-V DELUXE | Asus GTX680 DCII TOP | OCZ Vertex 4 256GB | Seagate Barracuda Green 2TB | Antec P280 | Seasonic M12 600W | BenQ XL2410T |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apophis_84
Tja, en anledning kan ju vara att det står "Available from End of May" på AC´s hemsida

Hehe

Ont: Ser fettig ut, kanske vore något istället för ett 260 216 med twin turbo?

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Apr 2008

Fanns en nyhet om denna, den verkar lite overkill men ett test med den ahde varit gött

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Månen
Registrerad
Jul 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apophis_84

hahaha epic-fail på mig, det hade jag missat

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Feb 2005

Och om det skulle vara så att du i framtiden hittar en produkt som inte finns lagerförd så går det alltid att maila till återförsäljaren direkt och höra om de kan få hem den.

En fisk...