Permalänk
Hedersmedlem

Går det att rösta innan sjunde juni? Jag kommer nog inte vara i landet då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Går det att rösta innan sjunde juni? Jag kommer nog inte vara i landet då.

Man kan förtidsrösta fr.o.m. 20 maj.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem

Jag kommer lägga min röst på PP, hoppas innerligen att de får många röster. Om det finns något som gör de andra etablerade partierna rädda så är det när börjar tappa röster i snabb takt.

Vidare så vore det på plats att skicka hem några tröttmössor från EU och sätta dem i statlig verksamhet där de hör hemma.

Permalänk

Så, heh, hur röstar man? Jag vet inte om jag hinner rösta den 7e, kommer nämnligen vara extremt upptagen med annat just den dagen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elaajten.
Så, heh, hur röstar man? Jag vet inte om jag hinner rösta den 7e, kommer nämnligen vara extremt upptagen med annat just den dagen.

http://www.val.se/europaparlamentet_2009/rosta_nar_var_hur/in...

Kolla på förtidsrösta.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Piratpartiet all the way för mig:), ska sprida det till alla jag känner!.

+1

Visa signatur

We're such an abominable, sick society, that we wont make the history books, they will just say that large nations took land from smaller nations, used force and violence.
- Jaque Fresco

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bacon
Nej, jag vill inte ha piraterna i riksdagen. Jag tycker bara det kommer bli så pinsamt när vi skickar dit ett par pajaspirater och tappar inflytandet inom EU i många år framöver.

Det enda pinsamma jag ser är i så fall att det faktiskt behövs ett parti som tar upp frågor som enligt mig är så väldigt självklara, men inte enligt vår regering...

Sverige som är pinsamt, inte piratpartiet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blackis
mattoys:

Ja det var vår förre justitieministern Thomas Bodström (s) som initierade förslaget till FRA-lagen. Så där har du så rätt så

Fast det röstades väl ner utav övriga socialdemokrater, eller misstar jag mig helt nu?

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)