Ingers blogg, kristna fanatiker på topp!

Permalänk

Ingers blogg, kristna fanatiker på topp!

Hittade denna blogg, som enligt egen utsago ligger på "intranetet".

Som topic lyder, kristna fanatiker som nog är Kristdemokraternas biljett ut ur riksdagen.

Notera dock att om man ska följa deras regler så är HBT personer icke önskvärda besökare.

http://sanningenmastefram.wordpress.com/

Känn er bekväma att sprida den så mycket som möjligt, de har ingen reklam så man stöder inte nån vid besök och jag tror fler personer är mot än för budskapet.

Extremt irriterande underhållning!

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

Det är en fakeblogg.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Helt klart någon pro-pirat som har lika roligt som jag på andras bekostnad.
Ibland undrar jag om vissa av "motdebattörerna" är seriösa.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Det är en fakeblogg.

Önskar det, men jag tror ändå inte det. Folk har slutat förvåna mig.

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gusten_123
Önskar det, men jag tror ändå inte det. Folk har slutat förvåna mig.

http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?programid=2786&Artikel=277...

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Uppenbar fake eller?

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

Jag ska inte piska för att det är äkta, bevis finns nog inte för varken eller, men roligt är det, och nånstans finns ju människorna som faktiskt tycker så.

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

Men för fan.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Men för fan.

Såhär, jag bryr mig inte i om det är fake eller inte, den tjänar sitt syfte, om inte annat för att det är roligt.

Visa signatur

=)

Permalänk
Avstängd

Är TS troll? Jag tror det.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Ja en stereotypbaserad blogg om KD. Det visar väl snarare på hur inskränkta KD-kritiker är när de måste utnyttja sådana här metoder för att smutskasta KD i syfte att vinna politiska poänger.

Kommer de skapa en bidragsösande sosse eller kanske en kommunistisk vänsterpartist som vill införa planekonomi och införa medborgarlön? osv osv

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Medlem

http://mullbergaskolan.se

Verkar vara en till blogg av samma rang, hittade den bland kommentarerna. Kul läsning. :- )

Permalänk
Inaktiv
Permalänk

Vissa personer har bara för mycket fritid..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gusten_123
Önskar det, men jag tror ändå inte det. Folk har slutat förvåna mig.

Det är en fakeblog, inget snack om saken.

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Den är komisk på sitt sätt, men måste vara fejk.

Det intressanta är hur nära den kan komma riktiga extremister den driver med och folks reaktioner förstås.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem

Det är lite som med EdwardCurrent på youtube. Satir som är så nära verkligheten att inte ens de som satiren är baserad på vet skillnad hela tiden...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Efter två minuters runtläsande så kan till och med min lillebrors snoriga dagiskamrater sätta en 100% fakestämpel. Skärpning Sweclockers!

Permalänk
Medlem

Jag tyckte det var jättekul!
"Fyra ord: Kristna och ödmjuka men rättvisa"

Kan det bli bättre

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Jag tyckte det var jättekul!
"Fyra ord: Kristna och ödmjuka men rättvisa"

Kan det bli bättre

fucking worst

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2