Fel med Kartan i WoW =S hjälp

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Okt 2008

Fel med Kartan i WoW =S hjälp

Hej det var så att jag lirade lite World OF Warcraft förut och såg att kanterna på gubben miljön led av lite jeggings, så jag höjde "multi sampling" från 1 till 4, Men sen när jag öppnade kartan så blir det som att kartan flyttas 1-3mm åt höger och det som är bakom syns med syns såklart på sidan.. Är det ett känt problem med folk som har Widescreen skärmar? för det spelar ingen roll vilken upplösning jag har så blir det så, bara när jag har högre än 1 med multisampling,det jag skulle vilja veta om det blir så för fler, elr om det är fel på min skärm. Jag använder mig av en Samsung t220 (22'')

ALIENWARE Predator 2 Black Case | i5 4670K @ 3,4 Ghz | ASUS GTX 970 STRIX OC 4GB | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth 2016 | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2007

Jag använder Samsung syncmaster 226BW och hade precis samma "problem" i world of warcraft förut då jag spelade. Störde mig aldrig på det dock för att det blir ju bara en smal smal strimma som syns i kanten av bilden, inget allvarligt.

Spelade i 1680x1050 8x AA (Multisampl..) och allt annat max

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
MLAMÖ!!!!!!!!
Registrerad
Mar 2004

Vad händer om du trycker på auto-adjust på din skräm? Har för mig att jag har löst ett liknande problem med hjälp av det.

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90