Ny COD6 Modern Warfare 2 trailer gameplay!

Permalänk

Ny COD6 Modern Warfare 2 trailer gameplay!

http://www.youtube.com/watch?v=tXiMCKiKgys

Ny gameplay trailer på youtube! Diskutera vad tycker ni?? Ser det bättre ut än cod 4?

Permalänk
Medlem

Ser ju verkligen ut som att grafiken har fått sig en bra skjuts

//skane

Permalänk
Medlem

Finns med bättre kvalite på GT:
http://www.gametrailers.com/player/49095.html

Dessutom så har de avskaffat COD namnet, spelet heter Modern Warfare 2. Det är inte omöjligt att COD6 kommer att bli uppföljaren av COD5: World at War.

Permalänk
Medlem

var det allt? Tja, dom tre sekunder man såg verkade väl som ett modernt fps ska se ut.

Permalänk
Medlem

kommer COD6 redan i maj? blir nog att köpa in de.. ser nice ut..

Permalänk
Medlem

Det kommer inte heta "COD6".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Det kommer inte heta "COD6".

men förlåt då, kommer MW2 redan i maj?

Permalänk
Medlem

Tänker bara att det kan bli lite förvirrande om de tänkt sig att kalla uppföljaren till World at War för COD6. Men de kanske hoppar över 6:an bara för att undvika det.

Det är angett release 10 november, så ett tag kvar.

Edit: Som jag förstår det så är 24 maj det datum då de kommer släppa massor av info om spelet.

Permalänk
Medlem

va jag har hört kommer treyarch göra "cod 6" i vietnamn

men ser najs ut med mw2 längtar

Permalänk
Medlem

Köra snömobil såg nice ut. Senast var ju i NOLF
Älskar snölandskap i spel. Kallt och jävligt ska de va..

Ser fram emot COD6

Permalänk
Medlem

tror ni det blir något problem för mitt 4870 att klara de?
eller ska man köpa de till konsol ist?

Permalänk
Medlem

Blir nog skoj.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoBb3
tror ni det blir något problem för mitt 4870 att klara de?
eller ska man köpa de till konsol ist?

Det lär fungera utmärkt på ditt 4870, med tanke på att spelet görs för konsoll också. Har du testat COD4: Modern Warfare? Kommer säkert vara något mer krävande än det, men inte mycket.

Permalänk
Medlem

Hoppas bara dem inte förstör spelet genom att ha pyttesmå mikro banor som i CoD 4 och CoD 5.
Fast det gör dem säkert..

Permalänk
Medlem

tycker det ser ut om samma motor som först mw kördes på , som om jag inte missminner mig är en tweakad cod 2 motor .

det är dock fortfarande en av de härligaste motorerna imo

bra flyt och skön känsla i den , men fysiken är lite outdated.
hoppas det har rustats upp i den vrån.

Permalänk
Medlem

Ser inte alls snyggt ut.

Varför? Jo för det är en trailer och inte ur själva spelet när man lirar.

5 år gammal spel hade ibland så bra filmer med men själva ingame 100ggr sämmre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lafiel

5 år gammal spel hade ibland så bra filmer med men själva ingame 100ggr sämmre.

det brukar kallas cinematisk trailer.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
tycker det ser ut om samma motor som först mw kördes på , som om jag inte missminner mig är en tweakad cod 2 motor .

det är dock fortfarande en av de härligaste motorerna imo

bra flyt och skön känsla i den , men fysiken är lite outdated.
hoppas det har rustats upp i den vrån.

Jo det ser ut som samma grafikmotor och det stämmer att det är en tweakad cod 2 motor. Minns att när jag fixade med configen till cod 4 så stod det allies o axis eller likn.

Permalänk
Medlem

Sen är COD2 en tweakad quake motor. Jag trodde dom skulle ha dumpat bsp formatet vid det här laget.

Permalänk
Medlem

Jag förstår bara inte vad för nytta man har av en massa fantastiska grafikmotorer och massa sånt när man inte har plats att spela på?? Det är så idiotiskt att alla CoD spelen har så förbannat små banor.
Det är som om man hade 20x20 m stora banor i kommande OFP2 och ARMA II, visst vore det idiotiskt?
Men lyckligtvis kommer OFP2 och ARMA II ha en stoor spelvärld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackbird_CaD_
Jag förstår bara inte vad för nytta man har av en massa fantastiska grafikmotorer och massa sånt när man inte har plats att spela på?? Det är så idiotiskt att alla CoD spelen har så förbannat små banor.
Det är som om man hade 20x20 m stora banor i kommande OFP2 och ARMA II, visst vore det idiotiskt?
Men lyckligtvis kommer OFP2 och ARMA II ha en stoor spelvärld.

mjo , det är ju en gammal motor i grunden och därför är det så begränsat.
tippar jag på i alla fall.

Permalänk
Avstängd

Jag hoppas på det bästa. Jämfört med de äldre COD och COD4 var skillnaderna enorma, och även enormt bra. Möjligheterna för detta spel att bli en riktig höjdare är väldigt stora.

Permalänk

Enormt sugen. Kolla GT's Pop-Block video där de analyserar senaste trailern. Finns en hel del info om spelet man annars missar, som lite info om vilka nya vapen som kommer med

http://www.gametrailers.com/player/49145.html

Permalänk
Medlem

Ojda, såg rätt så lovande ut Hoppas spelet håller lika hög klass som denna 3 sekunders trailer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Jag hoppas på det bästa. Jämfört med de äldre COD och COD4 var skillnaderna enorma, och även enormt bra. Möjligheterna för detta spel att bli en riktig höjdare är väldigt stora.

heh , jag som tyckte cod 4 var ett slipat cod 2 med nya vapen.

får nog ta och lira om bägge två och kolla skillnaderna.

Permalänk
Medlem

Info!
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=32690

Citat:

*Huvudfienden i spelet heter Makarov, kamrat till Zakhaev från första spelet.
*Soap som du spelade i första återkommer som erfaren NPC.
*Längre enspelarkampanj samt fler möjligheter. Smyga är inte helt omöjligt längre.
*60 fps-kampanj, med mer detaljerade miljöer.
*Separata co-op-uppdrag, alltså inte som i World at War.
*"Live-patching"-system, så att spelet kan uppdateras kontinuerligt.
*Du kommer under vissa sekvenser kunna simma och klättra, och på andra sätt vara "mer rörlig".
*Kritiken mot de oändligt spawnande fienderna har IW tagit till sig och kommer försöka hålla sig borta från superscriptade event.

Permalänk
Medlem

Sedärja.. GT300 på sin plats då Alternativt GTX285 i SLI.

Permalänk
Avstängd

alltså motorn är vell quake 4 motorn? men jag tycker det är skönt att dom har skippat cod namnet. om jag ej har fel nu så är det 2 olika företag som gör spelen. ena företaget gjorde vell 1-3-5 den andra gjorde 2-4-6 om jag ej har helt fel. så de bra företaget är ensamt namn nu^^ låter bra enligt mig.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
heh , jag som tyckte cod 4 var ett slipat cod 2 med nya vapen.

får nog ta och lira om bägge två och kolla skillnaderna.

Tänkte mest på alla "perks" och "challenge" i multiplayern. Fungerade riktigt bra.

*"Live-patching"-system, så att spelet kan uppdateras kontinuerligt.

Får man gissa att det främst är emot piratkopieringen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
alltså motorn är vell quake 4 motorn? men jag tycker det är skönt att dom har skippat cod namnet. om jag ej har fel nu så är det 2 olika företag som gör spelen. ena företaget gjorde vell 1-3-5 den andra gjorde 2-4-6 om jag ej har helt fel. så de bra företaget är ensamt namn nu^^ låter bra enligt mig.

Nej det är en egen motor, kommer inte på vad den heter nu men den är släkt med source och gamla quake.