Permalänk
Medlem

CrossFireX brygga

Finns väl många sånna här trådar uppe just nu...
Men jag undrar om någon i Stockholms trakten har en LÅNG CrossFire brygga över? En fördel är om denna person bor ute i Tyresö.

När jag säger lång så menar jag en brygga som kan sträcka sig över TVÅ tomma kortplatser.

Permalänk
Avstängd

jag har en lång brygga, en mjuk den är 100mm lång. dom vanliga är 73mm men jag bor i piteå.

Visa signatur

1. AMD 1090T 4.2GHZ, Asus IV formula, 4GB Corsair 1600MHz DOMINATOR GT, HD6970
2. AMD 1055T 4.2GHZ, Asus IV formula, HD4870x2, 4GB A-Data
3. AMD B55 4.1Ghz, MSI 770 c45, 4GB A-Data, HD4870

Permalänk
Medlem

Du bor kanske lite långt borta... Men vad ska du ha för den?

Permalänk
Medlem

Mätte nu i min dator och 73mm borde räcka för att klara ett glapp av två portar...

Så nu kan Jag nog efter din information säga att jag endast behöver e "vanlig" brygga, men givetvis tar jag det som blir billigast =).

Permalänk
Avstängd

jag har både och, är väll lite snyggare att ha en som inte är för lång, om du vill diskutera vidare får du skicka pm:)

Visa signatur

1. AMD 1090T 4.2GHZ, Asus IV formula, 4GB Corsair 1600MHz DOMINATOR GT, HD6970
2. AMD 1055T 4.2GHZ, Asus IV formula, HD4870x2, 4GB A-Data
3. AMD B55 4.1Ghz, MSI 770 c45, 4GB A-Data, HD4870

Permalänk
Medlem

Nu råkar jag bo i Tyresö och har en likadan 100mm crossfire brygga över som kom med mitt dfi x58 moderkort. Ska dock köpa grafikkort i juni/juli och först därefter kommer jag veta om jag någonsin kommer behöva den. Om du inte lyckas fixa innan dess så kan du pröva att skicka mig ett meddellande i juli. Jag ger i.s.f. bort det. Grävde nu i kartonger och hittade inte mindre än fem olika sorters bryggor till crossfire/sli.

Har även någon kortare på ca 7,5cm som jag aldrig kommer använda. Den kortare funkar för x16 + x8 crossfire, den längre för x16 + x16 crossfire på mitt moderkort.

Permalänk
Medlem

Jag återkommer till dig om det skulle bli strul med den bryggan som redan är postad och påväg från Småland till mig. Men tack ändå.

Permalänk
Medlem

Och BTW så bor även jag i Bollmora Var i Bollmora bor du??? (du behöver inte svara om du inte vill).