Snabb undersökning: forumdelskompetens

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2004

Snabb undersökning: forumdelskompetens

Tänkte se vad det egentligen är för kompetens som hänger på Sweclockers forumdel 10 idag.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Växjö
Registrerad
Mar 2007

HTML, CSS, PHP ... ?

EDIT:
Eller det går kanske under design?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Stockholm såklart!:)
Registrerad
Maj 2009

Håller med ph33r det var lite annorlunda alt. att välja mellan.:P :S Jag skulle säga mest mjuk och lite hårdvara.:) Men att jag själv behöver lära mig mer om hårdvara.:) ^^

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2005

Hade du haft "Webb" som ett alternativ hade jag valt det, men valde modern programmering nu. Hade Domino funnits hade jag valt det, gissar att jag är ganska ensam om att jobba med det på Swec.

Btw, musik == ljud?

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
bakom tgb.
Registrerad
Jun 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ph33r
El kunskaper och hårdvara skulle jag kunna tänka mig, ingendera finns att välja på.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enkronan
Håller med ph33r det var lite annorlunda alt. att välja mellan.:P :S Jag skulle säga mest mjuk och lite hårdvara.:) Men att jag själv behöver lära mig mer om hårdvara.:) ^^

Nu frågar ju azoapes om kompetensen inom denna forumdel, inte hela forumet, därav ämnesvalen.

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halland
Registrerad
Nov 2007

Saknar också "webb". Hade passat ganska perfekt!

Sedan är det ju lite subjektivt med vad man "kan hjälpa andra med". I alla fall jag får ofta kritik på mina lösningar vilket gör att jag lär mig nya saker hela tiden, men jag tycker ändå att jag har kompetens nog att hjälpa till.
//pscs3

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2004

Haha ursäkta, jag glömde faktiskt webbutveckling! Trots att jag själv är webbutvecklare... skickligt.

Att inte hårdvara eller mjukvara finns med, beror på att de ligger inom andra forumdelar. Samma med foto.

Ljud och musik tyckte jag skulle skiljas åt, är ju samma avskiljning som 3D och design. Man använder det ena för att göra det andra, men behöver inte vara bra på båda. Ljud tänker jag mig mer mastering, ljudteknik och sådant. Ska döpa om den till ljudteknik när jag ändå är igång...

Kan ingen moderator lägga till alternativet "Webbutveckling (HTML, CSS, JS etc.)" och döpa om "Ljud" till "Ljudteknik"? Verkar inte som att jag kan göra det.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Sala
Registrerad
Jul 2001

Jag har nu laggt till alternativet för ljudteknik samt ändrat Wishie's röst från modern programmering till webb.

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Denniz PoP
Jag har nu laggt till alternativet för ljudteknik samt ändrat Wishie's röst från modern programmering till webb.

Tack tack! Kul att många röstar, redan uppe i 61.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halland
Registrerad
Nov 2007

Röst lagd på webbutveckling!
//pscs3

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<