hjälp med tweakade drivers till ATI

Permalänk
Medlem

hjälp med tweakade drivers till ATI

Hej, som rubriken säger, hade jag behövt hjälp med tweakade drivers till mitt ASUS HD4850 kort, spelar cs:source vanligtvis, har kört med gamla drivern förut, men vissa saker kräver en update på drivern, vilket jag gjorde, och jag tycker inte alls att de flyter på bra nu, Så om något skulle kunna länka en bra driver till mig hade vart skit snällt, jag är inget proffs angående datorer, men har läst att vissa drivers kan boosta fps;en inom vissa spel, så snälla hjälp mig!

har ni även något annat tips att boosta fps;en så hade de vart riktigt snällt,

Tack så mkt!

Mvh ox

Windows XP Professional, SP2 :: cpu: Intel Pentium III Xeon-processor (at 3166 MHz) :: mem: 890/2047 MB (43%) :: gfx: ATI Radeon HD 4800 Series (1280x1024x32bit 60Hz)

Permalänk
Avstängd

Re: hjälp med tweakade drivers till ATI

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ox
Hej, som rubriken säger, hade jag behövt hjälp med tweakade drivers till mitt ASUS HD4850 kort, spelar cs:source vanligtvis, har kört med gamla drivern förut, men vissa saker kräver en update på drivern, vilket jag gjorde, och jag tycker inte alls att de flyter på bra nu, Så om något skulle kunna länka en bra driver till mig hade vart skit snällt, jag är inget proffs angående datorer, men har läst att vissa drivers kan boosta fps;en inom vissa spel, så snälla hjälp mig!

har ni även något annat tips att boosta fps;en så hade de vart riktigt snällt,

Tack så mkt!

Mvh ox

Windows XP Professional, SP2 :: cpu: Intel Pentium III Xeon-processor (at 3166 MHz) :: mem: 890/2047 MB (43%) :: gfx: ATI Radeon HD 4800 Series (1280x1024x32bit 60Hz)

sätt på performence i ccc på allt.
sen http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=84830...

bättre cpu = bättre fps

edit skriv gärna -high i steam launge options då får css hög prioritering

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]