Relativt okänd komiker? Tim Minchin

Permalänk
Medlem

Relativt okänd komiker? Tim Minchin

Jag hade inte hört talats om denna komiker innan men jag anser att människan är ett snille!

http://www.youtube.com/watch?v=UB_htqDCP-s

Visa signatur
Permalänk

Han kan hantera ord i alla fall. Kul länk, danke.

Visa signatur

DFI LanpartyUT nF4 Ultra-D (OCZ Tony's 704-2BTa BIOS) [color="blue"]|[/color] AMD Athlon64 San Diego 3700+ (KAB2E 0551) @ 285x10 (1.472V by CPU-Z) [color="blue"]|[/color] Kingston 2*512 PC3200 HyperX BH5 @ 2-2-2-10 1T (237.5MHz) [color="blue"]|[/color] POV nVidia GeForce 6800 GS (Core: 500 - Mem: 1230) [color="blue"]|[/color] Fortron/Source 550W (FSP550-60PLN) [color="blue"]|[/color] Antec Sonata Lifestyle Piano [color="blue"]|[/color] 3DMark2001 SE: 29481

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Riktigt bra

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Haha, grymt!

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

En annan skön låt är http://www.youtube.com/watch?v=RFO6ZhUW38w&feature=related
En låt han är känd för är http://www.youtube.com/watch?v=RITm7hYelgQ&feature=related

(förövrigt så har han ingenting emot att människor lägger upp hans material på youtube, enligt en intervju han gjorde för några månader sedan).

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Min nya favorit.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk

Måste då erkänna att den är skön me like

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk

Jag kan verkligen rekommendera hans "So live"-dvd.

Permalänk
Medlem

Gött att fler också uppskattar hans humor

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ledsen om jag drar upp en gammal tråd.
Upptäckte honom för ett par år sen, han är en förbaskat grym komiker.
Hans sätt att leka med ord och melodier är ja... man måste se/höra för att förstå.
Han kan köra 9 minuter beat poetry, spelar piano som om var född med ett sådant, har en jäkligt bra sångröst.
Köp och se So Live och Ready For This och njut av musikalisk humor.outstanding.

Edit: Stavfel

Edit 2: Klumpigt att lägga in samma länk som trådskaparen, missade det. Länk borttagen.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mute:

Ledson om jag drar upp en gammal tråd.
Upptäckte honom för ett par år sen, han är en förbaskat grym komiker.
Hans sätt att leka med ord och melodier är ja... man måste se/höra för att förstå.
Han kan köra 9 minuter beat poetry, spelar piano som om var född med ett sådant, har en jäkligt bra sångröst.
Köp och se So Live och Ready For This och njut av musikalisk humor.outstanding.

YouTube - Storm by Tim Minchin (with text)

Jag såg honom i Sydney Australien 5 december förra året och passade även på att köpa dvdn So Live
Riktigt värt!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Arius:

Jag såg honom i Sydney Australien 5 december förra året och passade även på att köpa dvdn So Live
Riktigt värt!

Fasen, nu blev jag riktigt avis ju. Jag hade ju inte sagt nej till att se honom framföra sin show live.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Skrivet av Mute:

Ledsen om jag drar upp en gammal tråd.
Upptäckte honom för ett par år sen, han är en förbaskat grym komiker.
Hans sätt att leka med ord och melodier är ja... man måste se/höra för att förstå.
Han kan köra 9 minuter beat poetry, spelar piano som om var född med ett sådant, har en jäkligt bra sångröst.
Köp och se So Live och Ready For This och njut av musikalisk humor.outstanding.

YouTube - Storm by Tim Minchin (with text)

Edit: Stavfel

Det hade varit mindre problematiskt att dra upp tråden om du inte länkade till EXAKT SAMMA youtubevideo som trådskaparen?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!