Tips: Gratis spel på gamersgate.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Punkt1
bara jag som får code is not valid?

Jag med :S. Men 30% rabatten fungerar utmärkt, vilket sammanträffande

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Medlem

Stalker clear sky kanske ? fan kan inte bestämma mig crysis war head.
Synd att dom inte hade Rainbow six vegas 2

Visa signatur

HTPC Antec Fusion remote Corsair 450W Msi z370 Mortar Intel i3 8100 2x4Gb Corsair DDR 3200
Work Corsair Carbide 500R Nätagg 750W Corsair i40 Asus x570 TUF Amd Ryzen 5 3600X 2x8Gb DDR4 3600Mhz cl16 Asus RX 6700XT 12Gb dual

Permalänk

Försöker få ArmA men den säger The code is not valid
Tar man den andra koden så säger den att det blir 0 euro, men när man går vidare så står det att det blir 13 euro.

Permalänk
Medlem

Hmm kanske vänta ett par timmar och försöka igen? alternativt imorgon, kan ju vara nån konstig dagskvot ifall det inte fungerar

Visa signatur

Min otroligt innehållsrika sida: http://www.bubben.nu | http://www.ip6.se

Permalänk
Medlem

Jag undrar om de inte ändrat så att alla får Volvo the game.... Jag har iaf det under "my games", och det var sannerligen inte det jag ville ha.

Permalänk
Medlem

Volvo the game är för övrigt gratis så jag tror inte det är fallet.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tehlily
Jag undrar om de inte ändrat så att alla får Volvo the game.... Jag har iaf det under "my games", och det var sannerligen inte det jag ville ha.

Volvo The Game är ju ett helt gratis spel, som kan tankas ner från sidor som FZ.se etc.

Om det är allt man får så är jag inte imponerad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tysonayt
Volvo the game är för övrigt gratis så jag tror inte det är fallet.

Ok, visste inte det. My bad.

Permalänk
Medlem

Ni som hann få ett spel gratis fyllde ni i namn och dom andra uppgifterna och sen tryckte Confirm order för att det skulle funka?

Enligt mejlet med instruktionerna man fick så ska det räcka med att man fyllde i koden och tryckt Add för att spelet ska läggas i My games.

Visa signatur

Intel i5 13600K | ASRock B760 Pro RS | MSI MAG A750GL 750W | Montech Air 1000 Silent
2x WD Black SN770 | Kingston 32GB DDR5
ASUS GeForce RTX 4060 8GB Dual OC | Arctic Liquid Freezer II 240
Windows 11

Permalänk
Medlem

Tur att man han få World in Confilct complete edition iaf.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Hann inte få ngt, får också: "The code is not valid".

Gissningsvis var det väl begränsat till ca 100 användningar av koden lr ngt. =(

Visa signatur

Intel C2D E8400 3.0 Ghz | Arctic Freezer 7 PRO | Gigabyte GA-EP35-DS3 | CorsairXMS2 PC6400 4GB | Seagate SATA-7200.11 500GB| Powercolor 4850 512MB | Antec Sonata III

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fegolaz
Hann inte få ngt, får också: "The code is not valid".

Gissningsvis var det väl begränsat till ca 100 användningar av koden lr ngt. =(

Kanske det. Jag tror att dem kanske håller på att fixa så att man bara kan använda koden en gång per ip-adress.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk

Bara 30% koden funkar för mig
Fast vill inte betala 20£ för ett spel jag inte ens vet om jag gillar

Edit:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Potatismoset
Kanske det. Jag tror att dem kanske håller på att fixa så att man bara kan använda koden en gång per ip-adress.

Haha, synd för min brorsa. xD

Visa signatur

AMD Phenom2 X3 720 3.3Ghz | GTX 560 | Asus M4N72-E | Corsair PC6400 DDR2 4GB CL5 | Antec 300 | G2220HD

Permalänk
Medlem

jag som ville ha Fallout 3 :s

Permalänk
Medlem

Funkar inte för mig heller =(, får också "The code is not valid".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fearnox
jag som ville ha Fallout 3 :s

+1

Hoppas dom kommer igång så man kan använda koderna igen!

Permalänk
Avstängd

ThePirateBay.Com finns fortfarande..

Visa signatur

[Antec 300] E8400 ,2gb CorsairXMS2 EPP, ASUS P5Q PRO , ATI 4850 512mb , WD640GB HDD , Cooler Master Real Power 520w Mod Os: Windows Pro & Unbuntu 9.04

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Morrex-
ThePirateBay.Com finns fortfarande..

Dock så kan man oftast inte spela online då...

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk

Nu kommer jag inte heller in på sidan

Visa signatur

AMD Phenom2 X3 720 3.3Ghz | GTX 560 | Asus M4N72-E | Corsair PC6400 DDR2 4GB CL5 | Antec 300 | G2220HD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Morrex-
ThePirateBay.Com finns fortfarande..

Precis

Nu har man en ursäkt " Skulle fått det gratis ändå ! "

Permalänk
Medlem

Man åker inte på dolda avgifter som att man måste handla spel o så?

Permalänk

red faction om nårra dagar låter ganska gott

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem

Samma här; "Code not valid".
Tack för tipset i alla fall - trevligt för de som hann!

Permalänk

"Gratis spel från Gamers Gate till alla Press2play-medlemmar!
Som medlem får du dessutom 30% rabatt på hela Gamers Gates sortiment under juni. Välj bland över tusen spel!
OBS! * Detta erbjudande är för tillfället inte tillgängligt pga av att många har försökt missbruka erbjudandet och ladda ner mer än ett spel. Vi återkommer med mer information."

Oväntat...Vilka nollor. Och seriöst, hur svårt är det att byta IP adress? wow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Macatonia
"Gratis spel från Gamers Gate till alla Press2play-medlemmar!
Som medlem får du dessutom 30% rabatt på hela Gamers Gates sortiment under juni. Välj bland över tusen spel!
OBS! * Detta erbjudande är för tillfället inte tillgängligt pga av att många har försökt missbruka erbjudandet och ladda ner mer än ett spel. Vi återkommer med mer information."

Oväntat...Vilka nollor. Och seriöst, hur svårt är det att byta IP adress? wow

Tycker det är riktigt skönt att man kan få ett sånt erbjudande.. gratis spel liksom ! <3

Tänkte dom aldrig på att det skulle missbrukas ?

EDIT: Jag menar inte att jag missbrukar det alltså ! >.<

Permalänk
Medlem

Inte helt chockerande att folk försöker missbruka systemet. Det borde dom räknat med.

Aja, det kommer väl igång igen får man hoppas på.

Permalänk

Hurra... jag missade precis det... aja, jag får väl försöka senare i veckan. Tack för tipset.

Visa signatur

Enter the Wired, you'll like it here • Sönderbyggd ITX-låda: i5 3570, 8GB DDR3, GT1030 2GB GDDR5, 1TB CX500, BluRay-RW, världens knöligaste låda med extern PSU •

Permalänk
Medlem

.

Permalänk

Men va i helvette! här sitter man och väljer bland alla spel, så sitter några idjuuter och tar alla spel på olika acc

hoppas de kommer igång igen, medan jag väntar så är det bara att försöka bestämma mig

Permalänk
Medlem

Möjlig lösning: Ni som missbrukade erbjudandet, betala våra.:P