Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Skåne
Registrerad
Okt 2007

Logga på fotosida!

Hej!

Håller på att skapa en SIMPEL fotosida med hjälp av simpleviewer För att visa lite bilder och sådant för jag tycker det blir enklare om man ska visa för vänner och sådant istället för att bifoga vartenda bild i ett hotmail mail eller gmail...

Men nu är jag inte så skillad på photoshop bättre på webdesign sidan som tur är!. Så jag undrar om någon kan hjälpa mig att göra en bra logga till min sida!

Jag kommer ha en svartbakgrund på hela sidan jag tänkte på att ha någon orangelogga vilket jag tycker passar bra med svart.

Jag har inte kommit på namn än till hemsidan men om ni skulle kunna göra lite alla möjliga bilder som passar med svart så skulle det vara guldvärt när jag sedan hittar på ett bra namn så är det bara för er att slänga på namnet på eran "logga"

Om den blir så j*vla BRA så skulle ni kunna få något i utbyte!, bara och skicka en logga i PM eller skriva i tråden!.

PS: Jag vet själv inte riktigt vilken storlek man ska ha som logga provade bara och skapa en i photoshop på 1100x200px och det såg bra ut i PS iallafall, den ska iaf vara "wide"

Vardagsburk: Pentium 3.4Ghz! 2x1gb DDR400, Abit AG8, 2100GB disk.

Foto: Canon EOS 40D + Sigma 18-50 F2.8 Macro + Canon EF 17-85 F4-5,6