Unreal Tournament 3 "slutar att fungera" problem

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne Län
Registrerad
Mar 2009

Unreal Tournament 3 "slutar att fungera" problem

Hejsan!

Det är så att när jag försöker att starta mitt UT3 så laddar den cirka 2 sekunder (som är normalt) och sedan så kommer ett meddelande upp som säger att "Unreal tournament 3" har slutat att fungera och att Windows söker efter en lösning men den hittar ingen.

Spelet funkade utmärkt innan men nu har det slutat att fungera korrekt.

har försökt att:
* Avinstallera spelet och installera det igen.
* Letat på google men utan något bra svar.
* Startat det som "administratör".
* Startat om datorn.

Jag behöver hjälp och den som vet kan gärna skriva ett inlägg om hur jag löser detta.

Förklara gärna tydligt också så jag vet var jag ska gå till för att ändra det och det osv.

Tack på förhand!

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2003

Testa att starta i en annan profil

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Upplands Väsby
Registrerad
Jul 2001

Kör du Vista kan du ju prova kompatibilitetsläge för windows XP. Annars kan du faktiskt byta namn på startfilen till något annat, t.ex. game.exe. Den ligger i "Unreal Tournament/system" om jag inte missminner mig.

i7 7770K @ 4,7 GHz med Noctua NH-D15. 16GB corsair. Asus Prime Z270-P. GTX 1070 @ 2100 / 8500. Samsung 960 EVO nvme. Dell Ultrasharp 2560x1440. Fractal R4. Antec 650Watt PSU.
Logitech G900. Logitech K65.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2003

Gör som jag som tröttnade på att det buggade ur hela tiden, regga din cdkey på steam o kör ut3 steamat istället. Alla skitproblem försvinner.
MVH

| 8700K | ASUS Z370-F Strix | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 850PRO 256GB | Evga 1600w P2 | ACER XB271Hu | NZXT H440W |