Tips på spel, likt "Star Wars Republic Commando"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2001

Tips på spel, likt "Star Wars Republic Commando"

Spelade Republic Commando för nån vecka sen, det var riktigt skoj, men spelet började crasha efter en viss bana så det gick inte att fortsätta, så jag gav upp till slut då det inte verkar finnas någon lösning.

Nu letar jag efter liknande spel som har många roliga vapen och är lite taktiska. Har förmodligen spelat de mesta ni kommer föreslå, men man vet ju aldrig :).

Spelen ska spelas med datorn i sign, så de nyaste spelen kanske inte alltid funkar.

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||Gigabyte GTX 970||850EVO 500GB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Dec 2008

Rainbow Six spelen liknar RC i sättet man spelar, men är mkt svårare tkr jag, prova något/några av dom äldre, lr kanske Vegas spelen funkar (också RbS), vad vet jag... (=

Questions are the beginnings of wisdom

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2001
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Napster91
Rainbow Six spelen liknar RC i sättet man spelar, men är mkt svårare tkr jag, prova något/några av dom äldre, lr kanske Vegas spelen funkar (också RbS), vad vet jag... (=

Har för mig att det inte är lika mkt ACTION i Rainbow Six spelen. Har spelat SWAT4 som jag ifs tyckte var ganska kul, men det blir tråkigt efter ett tag då man måste va så seriös för att inte dö i spelet.

Det jag tyckte va kul med Republic Commando var att det var mycket rök, lita taktik, roliga vapen, och roliga "bossar".

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||Gigabyte GTX 970||850EVO 500GB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm