Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
skellefteå
Registrerad
Apr 2009

Laptop grafikkort

Hej jag har tänkt köpa ett nytt grafikkort till min Acer Aspire 8930g laptop men jag vet ej var man kan köpa ett nytt så snälla säg mig var.

"Ill create a GUI interface using visual basic to track the killers IP address"CSI

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Sep 2007

Skulle också vilja veta vart man kan få tag på sådana grafikkort. Någon som vet?

Yoshi-HTPC
ASUS Z97-AR | i7-4790K | ADATA 2x8GB CL9 1600MHz XPG | Sapphire Radeon R9 290 | NZXT H440 vitt | Samsung 850 Pro 256GB SSD | EVGA Supernova G2 750W | Corsair Raptor K50 Gaming Keyboard | Steelseries Rival | Sennheiser G4ME One
Citera för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2009

ni kan ju köpa externt grafikkort men de går nog på 5-6k

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borta
Registrerad
Jan 2008

Skulle tro att ni får höra med tillverkaren om nya grafikkort. Om det är integrerad grafik är det kört dvs går inte att byta... om du inte byter moderkort då men då blir det dyrare än en ny laptop

Religion and greed cause millions to bleed

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
skellefteå
Registrerad
Apr 2009

jag tror inte att det är integrerat men var kan man köpa externa grafik kort.

"Ill create a GUI interface using visual basic to track the killers IP address"CSI

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borta
Registrerad
Jan 2008
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nvidia_man
jag tror inte att det är integrerat men var kan man köpa externa grafik kort.

Som jag skrev hör med tillverkaren dvs typ HP, Acer,Dell osv men det kommer bli riktigt dyrt för dig om det finns att köpa. Annars kan du ju kika tradera och ebay där borde det finns och till rimligare priser

Religion and greed cause millions to bleed