Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plekk89
Jo, jag kunde uppgraderat datorn för ungefär samma summa det vet jag om, men jag har som plan att sälja min förra dator till någon dum kille för kanske 3000, där principen kommer in att jag fått en bättre dator och tjänat 200 spänn. Om jag uppgraderat kunde jag inte göra så, förstå det innan ni börjar gnälla tack.

Då är du ett rövhål och jag hoppas att ingen är så dum att de går på dina lurendrejerier!
Tur att du inte kan ett skit om datorer!

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Avstängd

Najs köp

Visa signatur

[Antec 300] E8400 ,2gb CorsairXMS2 EPP, ASUS P5Q PRO , ATI 4850 512mb , WD640GB HDD , Cooler Master Real Power 520w Mod Os: Windows Pro & Unbuntu 9.04

Permalänk
Medlem

Tack @ saikou >=)
Lurendrejerier är det knappast. Jag har prylar i den gamla datorn som är av värde så schhh. lägg av med steroiderna och lugna ner dig.

Visa signatur

[ASROCK Z77 Extreme4] [Intel Ivy Bridge 3570K 4.6GHZ] [Intel SSD 520 120GB] [8 GB G.Skill 2133 CL11(OC)] RAZER DEATHADDER 2013 QPAD MK50 BenQ XL2420T 120HZ BenQ HD2420 60HZ LOGITECH G930 WIRELESS HEADSET.. och sånt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plekk89
Men jag har som plan att sälja min förra dator till någon dum kille för kanske 3000.

Är inte det lurendrejeri?

Herregud!

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plekk89
Tack @ saikou >=)
Lurendrejerier är det knappast. Jag har prylar i den gamla datorn som är av värde så schhh. lägg av med steroiderna och lugna ner dig.

yeah right!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plekk89
Tack @ saikou >=)
Lurendrejerier är det knappast. Jag har prylar i den gamla datorn som är av värde så schhh. lägg av med steroiderna och lugna ner dig.

Hur går de ihop med "men jag har som plan att sälja min förra dator till någon dum kille för kanske 3000, där principen kommer in att jag fått en bättre dator och tjänat 200 spänn" Alltinget är den ju värd de å killen är inte dum, lr så försöker du blåsa någon!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plekk89
Jo, jag kunde uppgraderat datorn för ungefär samma summa det vet jag om, men jag har som plan att sälja min förra dator till någon dum kille för kanske 3000, där principen kommer in att jag fått en bättre dator och tjänat 200 spänn. Om jag uppgraderat kunde jag inte göra så, förstå det innan ni börjar gnälla tack.

Klart man vill ha pengar
Du kan ju alltid sätta ett överpris för att kunna ha "billigare vid snabb affär" eller nåt, så låter det mycket bättre, hehe.
Begagnade datorprylar får man inte mkt för

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

Denna tråden har spårat ut helt. @ alla kommunister som gnäller har jag en sak att säga; mind your own BIZNICK

Visa signatur

[ASROCK Z77 Extreme4] [Intel Ivy Bridge 3570K 4.6GHZ] [Intel SSD 520 120GB] [8 GB G.Skill 2133 CL11(OC)] RAZER DEATHADDER 2013 QPAD MK50 BenQ XL2420T 120HZ BenQ HD2420 60HZ LOGITECH G930 WIRELESS HEADSET.. och sånt

Permalänk
Medlem

Skön kille, kommer in på forumet och ställer frågor sen säger han "mind your own business"...

Varför ens ställa frågor om man inte bryr sig om svaren?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plekk89
Denna tråden har spårat ut helt. @ alla kommunister som gnäller har jag en sak att säga; mind your own BIZNICK

Lägg av med ditt skitsnack, du har gjort ett dåligt köp och försöker göra det bättre genom att lura någon stackare. Inse det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaimor
Skön kille, kommer in på forumet och ställer frågor sen säger han "mind your own business"...

Varför ens ställa frågor om man inte bryr sig om svaren?

Precis.. HAHA!

Håller även med 0ozker..

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plekk89
Jo, jag kunde uppgraderat datorn för ungefär samma summa det vet jag om, men jag har som plan att sälja min förra dator till någon dum kille för kanske 3000, där principen kommer in att jag fått en bättre dator och tjänat 200 spänn. Om jag uppgraderat kunde jag inte göra så, förstå det innan ni börjar gnälla tack.

Du hade kunnat köpt en komplett ny dator i delar istället för din Dell och du hade gjort ett mycket bättre köp. Otroligt tråkigt för både dig och han du ska sälja datorn till, ni köper båda sjukt överprissatta datorer.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-EP45-DS3 CPU: Intel C2Q Q6600 @ 3,61 GHz (1,48 vCore) med ZeroTherm NV120 Prem. GPU: Sapphire Radeon HD6950 1GB Minnen: Kingston HyperX PC6400 2x2GB CL5 HDD: Samsung SpinPoint F1 320GB PSU: Corsair TX650W Chassi: Antec Three Hundred
Citera mig om du vill vara säker på att få svar.